Denko#sierpnia oraz przegląd nowości

20:56:00 Szafa Zapachów 13 Comments

Witajcie!
Za chwilkę kończy się sierpień, więc czas na kosmetyczne rozliczenia. W tym miesiącu udało mi się zużyć sporo kosmetyków, jednak przybyło mi ich też niemało :p Jesteście ciekawi co się u mnie pojawiło nowego, a co się skończyło? Zapraszam!


1. Krem do rąk kwiat wiśni, Nivea - sprawdził się u mnie świetnie, super nawilżał i pięknie pachniał. Recenzja KLIK

2. Krem do rąk, Isana - krem bardzo słodko pachniał, czasami nawet aż za słodko. Jego działanie było w porządku, jednak sądzę że dla niektórych byłoby ono za słabe

3. Krem do rąk smoczy owoc, Farmapol - niesamowity, autentyczny zapach, świetne działanie i super wydajność <3 Jak najbardziej polecam! Recenzja KLIK


4. Maska do włosów awokado&miód, Organic Shop - ta maska to mój numer jeden w kwestii pielęgnacji włosów <3 Cudownie wygładzała i nawilżała włosy, a do tego pięknie pachniała. Recenzja KLIK

5. Keratynowy szampon do włosów, Delia - szampon sprawdził się u mnie całkiem fajnie. Bardzo ładnie pachniał, ładnie się pienił i dobrze mył włosy. Recenzja KLIK

6. Szampon zwiększający objętość, Joico - szampon dobrze mył, ładnie się pienił oraz świetnie pachniał. Recenzja KLIK

7. Odżywka zwiększająca objętość, Joico - odżywka w połączeniu z szamponem fajnie podnosiła włosy u nasady oraz delikatnie je nawilżała. Recenzja KLIK

8. Szampon do włosów grubych i suchych, Tahe - szampon godny polecenia! Po jego regularnym użyciu moje włosy przestały się puszyć, uzyskały dużą dawkę nawilżenia oraz przepięknie pachniały. Recenzja KLIK


9. Żel pod prysznic cytryna&bazylia, Yves Rocher - żel idealny na upalne dni. Świetnie odświeżał i dodawał energii na cały dzień. Ładnie się pienił i nie wysuszał skóry. Recenzja KLIK

10. Żel pod prysznic mango&kolendra, Yves Rocher - żel pachniał przepięknie <3 Ładnie się pienił, nie wysuszał skóry i niesamowicie odświeżał. Recenzja KLIK

11. Żel pod prysznic papaja&hibiskus, Isana - jak ten żel pięknie pachniał! Egzotyka zamknięta w 300ml opakowaniu <3 Żel ładnie się pienił, a jego używanie to była dla mnie czysta przyjemność

12. Żel pod prysznic truskawka, Le Petit Marseillais - żel bardzo przypadł mi do gustu. Bardzo ładnie pachniał, fajnie się pienił i nie wysuszał skóry. Recenzja KLIK


13. Nawilżający balsam do ciała dzikie jagody&granat, Avon - balsam pachniał bardzo ładnie, jego zapach był delikatny i nienachalny. Poziom nawilżenia jaki dawał może nie był najsilniejszy, ale mi starczał

14. Kremowy peeling do ciała dzikie jagody&granat, Avon - peeling średnio mi się podobał, ponieważ był dla mnie zbyt słabym zdzierakiem. Już bardziej bym powiedziała, że jest to zwykły żel pod prysznic o trochę gęściejszej konsystencji. Kosmetyk jedynie nadrabiał swoim pięknym zapachem


15. Oczyszczająca woda micelarna, Biotanique - szczerze mówiąc średnio się z nią polubiłam. Po jej kilku pierwszych użyciach pojawiło mi się na twarzy sporo krostek, więc musiałam ją odstawić. Jednak po jakimś czasie do niej wróciłam i potem już nie sprawiała mi żadnych problemów. Całkiem nieźle odświeżała i przyjemnie pachniała

16. Jagodowa pianka do golenia, Isana - to już moje kolejne opakowanie. Bardzo lubię tą piankę, ponieważ ślicznie pachnie, nie wysusza skóry i ma bardzo niską cenę


17. Woda toaletowa Aqua, Avon - zapach idealny na lato <3 Lekki, świeży aromat przypominający morską bryzę. Dodatkowo zapach był bardzo trwały i długo utrzymywał się na ubraniach

18. Perfumetka Incandessence, Avon - zapach który towarzyszy mi praktycznie przez cały rok. Jest bardzo trwały, kwiatowy i nieprzesłodzony


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

A teraz zapraszam na przegląd nowości!


Na początku miesiąca skorzystałam z promocji w Sekrecie Urody i kupiłam:
- wygładzająca odżywkę do włosów Sylveco (12zł)
- krem do rąk Indigo 30ml (6zł)
Oba kosmetyki są dla mnie nowością, więc jestem ich bardzo ciekawa
 

Na portalu DressCloud wzięłam udział w akcji "wymiany wakacyjnych paczek". Zostałam tam sparowana z inną dziewczyną i wysłałyśmy sobie nawzajem paczkę niespodziankę. Ja otrzymałam:
- szampon do włosów Biolaven- tonik do twarzy Duetus

- matująco-nawilżający żel-krem Avon

- balsam do ust guma do żucia Laura Conti



- rozświetlająca maseczka peel-off Selfie Project
- odmładzająca maska do twarzy na tkaninie Marion

- próbka krem do twarzy cera sucha Vianek


- próbka krem BB Skin79

- próbka miodowy żel do mycia twarzy Marion

- próbka matujący krem do twarzy zielona herbata Bielenda

- próbka mleczko do ciała ostropest+szałwia lekarska Bielenda- próbka masło do ciała lawenda Farmona
- próbka krem wygładzająco-regenerujący Ziaja


- próbka masło do ciała Karite Bielenda- próbka ujędrniający krem na dzień i na noc Soray

- próbka lotion do twarzy ze śluzem ślimaka Skin79



Wszystko strasznie mi się podoba i już jestem w trakcie testów :D


W sierpniu firma L'biotica na swoim Instagramie zrobiła fajną akcje, dzięki której można było otrzymać trychologiczny peeling do skóry głowy lub regenerującą maskę do włosów w zamian za spełnienie pewnych warunków. Ja zdecydowałam się na peeling, ponieważ od dawna miałam na niego ochotę :D


Nie byłabym sobą, gdybym nie skorzystała z promocji 2+2 w Rossmannie. Zrobiłam dwa podejścia i oto co kupiłam:

- regenerującą maseczkę do twarzy kurkuma&chia, Bielenda
- nawilżającą maseczkę do twarzy olej z pestek malin&melisa, Bielenda
- nawilżającą maseczka do twarzy z arbuzem i aloesem, Bielenda
- olejek w balsamie kwiat wiśni, Nivea
- maskę bąbelkową elastyczność i gładkość, AA
- maskę bąbelkową oczyszczenie i energia, AA
- maskę bąbelkową nawilżenie i świeżość, AA
- nawilżającą maskę w płacie Kot, Isana


Jakby było mi mało postanowiłam też skorzystać z promocji -50% w Super-Pharmie. Kupiłam:
- nawilżającą mgiełkę kokos&aloes, Bielenda
- balsam do ciała zielona herbata, Garnier
- balsam do ciała, Evree
- maskę do włosów banan, Garnier
- maskę do włosów papaja, Garnier


Skorzystałam też z promocji w Biedronce i kupiłam sobie wszystkie 4 rodzaje żelowych maseczek do twarzy:
- Pinacolada odżywiająca
- Banana rozjaśniająca


- Mango&Maracuya regenerująca

- Watermelon nawilżająca


Dodatkowo skusiłam się na węglowy peeling do twarzy Marion oraz dwa zestawy uroczych, kolorowych długopisów :D


I to by było już wszystko :D A u Was jak wyglądają nowości? Zaszaleliście na promocjach? :)

13 komentarzy:

  1. W Rossmanie również skusiłam się na regenerującą maseczkę do twarzy kurkuma&chia (chociaż obawiam się jej stosowania) oraz maskę do włosów Garnier Hair Food. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero będę robić pierwsze testy maski i mam nadzieję że się u mnie sprawdzi :D

      Usuń
  2. Zarówno denko, jak i nowości prezentują się bardzo fajnie! Mam ogromną ochotę wypróbować nowe maski Gariera, na razie spotykam się z samymi pozytywnymi opiniami na ich temat!

    OdpowiedzUsuń
  3. ten krem do rąk z nivea fajny jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię bardzo ten balsam i peeling z Avonu. Też kupiłam ostatnio te maseczki z Biedronki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling był dla mnie troszkę za słaby, ale balsam był świetny :D

      Usuń
  5. Spore denko choć nic z niego nie znam:) Co do nowości to u mnie w tym miesiącu spokojnie. Zrobiłam tylko zakupy na Sylveco i w Elfa Pharm. Kremy Indigo mają śliczne zapachy, ale nawilżenie jest niestety słabe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak własnie słyszałam o kremach z Indigo, ale cena była tak przystępna że musiałam je wypróbować :D

      Usuń
  6. Sporo zużyć:) W oko wpadł mi szampon Tahe :) Muszę się mu bliżej przyjrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta seria Cameleo u mnie też się świetnie sprawdziła. Zresztą już wcześniej używałam ich farb cameleo omega i tez byłam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń