Krem do rąk Vanilla Pumpkin, The Body Shop

19:17:00 Szafa Zapachów 27 Comments

Witajcie!
Halloween już za nami i od razu mam wrażenie, że wchodzimy powoli w świąteczny klimat. W sklepach można już kupić ozdoby świąteczne, a w telewizji są reklamy Coca-Coli z Mikołajem. Jednak wciąż trwa sezon na dynie - w kawiarniach, restauracjach czy sklepach wciąż możemy je dostać czy zjeść coś z ich dodatkiem. Dziś chciałam na chwilę przystopować zbliżające się święta i troszkę przedłużyć Wam ten klimat Halloween. A zrobię to za sprawą cudownego kremu do rąk z kolekcji limitowanej od The Body Shop o świetnym zapachu dyni z wanilią. Zapraszam na recenzję!


Od producenta:
Nawilżający krem do rąk o lekkiej konsystencji i przyjemnym zapachu dyni i wanilii. Dba o skórę dłoni oraz paznokci.
Dzięki lekkiej formule szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy na skórze.
Odżywia i wygładza dłonie na długi czas.

Pojemność 30 ml


Moja opinia:
Gdy tylko usłyszałam o nowej, jesiennej kolekcji w The Body Shop od razu zadzwoniłam do brata, żeby kupił mi z niej krem do rąk. Zapach dyni z wanilią strasznie mnie zaintrygował. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z kosmetykiem o takim zapachu, więc nawet nie wiedziałam czego się spodziewać. Zapach jest świetny! Bardzo oryginalny i jakże wciągający! Na początku czuć tylko wanilię, jednak po chwili na rękach da się wyczuć też dynię. Zapach jest bardzo zrównoważony, żaden ze składników nie dominuje nad sobą.
Krem ma bardzo rzadką i lekką konsystencję. Momentalnie się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na skórze.  Bez problemu możemy go stosować w ciągu dnia. U mnie świetnie się sprawdza do noszenia w torebce, dzięki swojej niewielkiej pojemności - 30ml. Wbrew pozorom jest on bardzo wydajny i starcza na wiele użyć.
Jeśli chodzi o działanie to jestem z niego bardzo zadowolona. Krem robi to co powinien - ładnie nawilża i wygładza dłonie pozostawiając je aksamitnie gładkie.




Dostępność: sklepy The Body Shop i niektóre sklepy internetowe
30ml/15,90zł

Skusiliście się na coś z jesiennej kolekcji The Body Shop?

27 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie zapach :) lubię kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresował mnie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować coś z tej linii zapachowej, bo kolekcja jest limitowana! :)

      Usuń
  3. Zainteresowałaś mnie tym kremem, jestem ciekawa jak pachnie wanilia z dynią :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa bardzo jestem zapachu, też nigdy nie miałam kosmetyku z dynią :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla zapachu bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach raczej nie dla mnie bo ani za wanilią nie przepadam, ani za dynią :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jakoś specjalnie nie przepadam za wanilią ale w tej kompozycji zapachowej mnie urzekła :)

      Usuń
  7. Oczekiwałam wielkiego ach! po tym zapachu.. a tu klapa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rzeczywiście, zapach jest troszkę specyficzny ale mi akurat bardzo przypasował :)

      Usuń
  8. Nie znam nic tej marki, nie miałam okazji się spotkać z tymi kosmetykami, ale przy okazji chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować ich masła do ciała i kremy do rąk, są świetne! :)

      Usuń
  9. Nie przepadam za zapachem dyni, więc produkt zupełnie nie dla mnie, ale ogólnie markę TBS bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory niezbyt wiedziałam jak pachnie dynia, więc brałam krem w ciemno :p

      Usuń
  10. Lubię produkty tej marki. Ale tego kremiku nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach musi być fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się skusić na niego i na sobie wypróbować :D


    Obserwuję :) W wolnej chwili zapraszam do siebie ;) Pozdrawiam ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śpiesz się, bo to limitowana edycja! Na pewno zajrzę! :)

      Usuń
  13. Absolutnie uwielbiam zapach tej zimowej serii, akurat ja mam żel, bo kremy mnie jakoś nie ciągnął - mam ich za dużo w domu, może kiedyś jednak się skuszę na jakiś ;)

    OdpowiedzUsuń