Organic Shop - maska do włosów awokado i miód

16:51:00 Szafa Zapachów 8 Comments

Hej kochani!
Zawsze było mi trudno znaleźć spełniającą wszystkie moje oczekiwania maskę do włosów. Zazwyczaj byłam niezadowolona z ich efektów i działania. Jednak jakiś czas temu w końcu w moje ręce wpadła kultowa maska Organic Shop miód i awokado. Jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdziła? Zapraszam na recenzję!


Od producenta:
Maska do włosów na bazie oleju awokado, białego miodu i keratyny. Ekspresowa maska do włosów regeneruje włosy od cebulek aż po same końce, wzmacnia strukturę włosów, dodając im elastyczności i zdrowego wyglądu.



Moja opinia:
O tej masce słyszałam wiele dobrego. Wszyscy zachwalali ją za świetny skład, niską cenę (6-8zł) oraz cudowne działanie. Nadszedł czas aby sprawdzić czy rzeczywiście tak jest. Musze Wam powiedzieć, że jestem nią zachwycona! Maska znajduje się w opakowaniu o pojemności 250ml, które bardzo mi się podoba, bo dzięki niemu wiem ile kosmetyku jeszcze mi zostało. Jej zapach jest niesamowicie przyjemny, słodziutki i przez jakiś czas wyczuwalny na włosach. Konsystencja maski jest całkiem gęsta, więc łatwo się ją aplikuje na włosy, a co ważniejsze nie spływa z nich. A jak jest z działaniem? Używałam jej na dwa sposoby. Raz tak jak zalecał producent trzymałam ją na włosach przez 1-2min, a następnie spłukiwałam. Innym razem dawałam jej trochę więcej czasu ok 1-2 godziny. O dziwo lepiej sprawdziła się u mnie pierwsza, krótsza opcja. Wtedy po spłukaniu i wysuszeniu włosy były idealnie wygładzone, nawilżone i ładnie się układały. Natomiast przy trzymaniu jej na włosach przez długi czas traciły one blask i był strasznie niesforne i trudne do ułożenia.



Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z tej maski. Świetnie radzi sobie z nawilżeniem suchych i zniszczonych włosów, nie obciąża ich i nie powoduje szybkiego przetłuszczania.
Jak najbardziej polecam! :)

Dostępność: drogerie internetowe
8zł/250ml

8 komentarzy:

  1. Muszę kupić, produkty do włosów szybko u mnie schodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa propozycja. Muszę się porozglądać za takimi cudami :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku miałam na nią ochotę, ale jednak skład nie byłby odpowiedni dla moich wybrednych włosów.

    OdpowiedzUsuń