Krem do rąk kwiat wiśni&olejek jojoba, Nivea

17:03:00 Szafa Zapachów 17 Comments

Hej kochani!
Kiedyś rzadko sięgałam po kosmetyki firmy Nivea. Jednak odkąd dostaje od nich regularnie paczki z nowościami mam możliwość poznania ich bliżej. Muszę Wam przyznać, że ich kosmetyki naprawdę się u mnie sprawdzają, a od niektórych wręcz się uzależniłam :D Dziś zapraszam Was na recenzję kolejnej nowości Nivea, którą jest krem do rąk o przepięknym zapachu kwiatu wiśni i olejku jojoba!


Od producenta:
Poczuj rozpieszczającą pielęgnację olejkami w szybko wchłaniającym się kremie do rąk. Wypróbuj Olejek w Kremie do rak Nivea Kwiat Wiśni i Olejek Jojoba: 
• Zapewnia 24-godzinne nawilżenie bez uczucia lepkości 
• Pozwala cieszyć się delikatnym zapachem kwiatu wiśni 
• Sprawia, ze skóra Twoich dłoni staje się niewiarygodnie miękka w dotyku zapach kwiatu wiśni


Moja opinia:
Krem znajduje się w 75ml opakowaniu. Jest ono bardzo poręczne i świetnie sprawdza się do torebki. Jego konsystencja bardzo przypadła mi do gustu, ponieważ jest niesamowicie lekka. Krem bardzo szybko się wchłania, więc świetnie używa się go w ciągu dnia. Dodatkowo nie pozostawia tłustego filmu na dłoniach. Jeśli chodzi o zapach to jest po prostu cudowny! Pachnie identycznie jak balsam do ciała Nivea, który recenzowałam Wam tutaj KLIK. Kwiat wiśni, a raczej mieszanka różnych kwiatów to przepiękna kompozycja, która pozostaje na długo na naszych dłoniach. Jeśli chodzi o działanie to dla mnie jest wystarczające. Dłonie po użyciu kremu są mięciutkie i idealnie gładkie.



Dostępność: Rossmann i inne drogerie
75ml/11zł

Znacie ten krem?

17 komentarzy:

  1. Podoba mi się opakowanie:) z kremów do rąk mam inną ulubioną markę i póki co nie planuję jej zdradzać;) ale może kiedyś się skuszę jak ten krem będzie na promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie ładniutkie, w sam raz do torebki, by mieć je zawsze pod ręką. Ale aktualnie mam spory zapas kremów do rąk, więc nie skuszę siè na zakup

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie fajna forma aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda bardzo przyjemnie. I zapach musi być świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo go lubię, szczególnie za zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uzależniłam się od tego kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. czytałam o nim już, ale niestety nie jestem fanką Nivei i pewnie się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń