Denko#lipiec oraz przegląd nowości

21:42:00 Szafa Zapachów 7 Comments

Hej kochani!
Dziś przychodzę do Was z denkiem lipca oraz przeglądem nowości. Zużyć jak i nowości jest całkiem sporo, więc żeby nie przedłużać zapraszam Was na dalszą część postu!


1. Rozjaśniający szampon do włosów Sheer Blonde, John Frieda - po szampon sięgnęłam, gdy tylko zrobiłam sobie pierwsze ombre. Pokładałam w nim duże nadzieje na utrzymanie ładnego koloru blondu, niestety moim zdaniem szampon nic, a nic nie robił. Żadnego efektu rozjaśnienia nie zauważyłam. Lekko też plątał włosy

2. Szampon do włosów, Head&Shoulders - produkt, który jest u mnie non stop w łazience. Używa go każdy z domowników, ponieważ świetnie odświeża i oczyszcza włosy


3. Balsam do ciała algi morskie, Le Petit Marseillais - balsam godny polecenia! Miał cudny zapach, przyjemnie nawilżał i pielęgnował skórę. Recenzja KLIK

4. Balsam do ciała różowy grejpfrut&mięta, Avon - fajny, lekki balsam o orzeźwiającym zapachu

5. Kremowe serum do ciała Algi Morskie, Bielenda - kolejny cudny balsam o algowym zapachu <3 Świetnie nawilżał, szybko się wchłaniał i pozostawiał na ciele śliczny, świeży zapach


6. Antyperspirant, Garnier - lubię po niego sięgać, bo świetnie chroni i przyjemnie pachnie

7. Dezodorant biała brzoskwinia&mandarynka, Le Petit Marseillais - bardzo polecam go wypróbować! Fajnie chroni, jego zapach długo się utrzymuje i jest całkiem wydajny. Recenzja KLIK


8. Żel pod prysznic różowy grejpfrut&mięta, Avon
 - żel tak jak balsam ślicznie pachniał, super odświeżał w upalne dni oraz ładnie się pienił

9. Borówkowy żel pod prysznic, Biolove - żel nie podbił mojego serce, jednak nadrabiał dobrym składem. Dla mnie zapach był troszkę za słaby, a konsystencja za rzadka. Recenzja KLIK


10. Kremowe mydło w płynie mleko&miód, Isana - mydełko miało śliczny zapach, ładnie się pieniło i oczyszczało skórę

11. Żel oczyszczający do rąk z masłem Shea, Equilibra
 bardzo ładnie się pienił i pielęgnował dłonie,a do tego słodziutko pachniał. Recenzja KLIK


12. Nawilżający krem do rąk, Tołpa - krem przyjemnie pachniał, jednak bardzo kiepsko nawilżał, więc go nie polecam. Wydaje mi się, że kiedyś lepiej się u mnie sprawdzał

13. Płyn do soczewek, Opti-Free - produkt, który jest ze mną od lat. Świetnie sprawdza się do soczewek, a do tego niewiele kosztuje



14. Punktowy żel przeciw wypryskom, Isana - żel raczej jakichś super efektów nie dawał. Leciutko przysuszał krostki, jednak raczej bym go nie polecała

15. Woda micelarna do twarzy i okolic oczu, Delia - bardzo fajnie usuwała makijaż z buzi, nie pozostawiając na niej tłustej powłoki, której tak nie lubię. Recenzja KLIK



16. Oczyszczająca maseczka peel-off, Isana - maseczka sprawdziła się u mnie super. Po jej zdjęciu moja buzia była niesamowicie oczyszczona i gładka w dotyku

17. Maseczka relaksująco-nawilżająca, Balea - niedługo na blogu pojawi się jej recenzja, więc na razie mogę Wam powiedzieć, że bardzo się z nią polubiłam

18. Nawilżająca maska w płachcie, Garnier - ta maska po spędzeniu całego dnia na słońcu potrafi zdziałać cuda! Niesamowicie nawilżyła moja odwodnioną skórę, a do tego jak relaksowała


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

A teraz czas na nowości lipca!


Postanowiłam wypróbować nowe maseczki Selfie Project z brokatem. Wybrałam wersję czarną oczyszczającą oraz zieloną wygładzającą :D Dodatkowo w moje łapki wpadła też maseczka oczyszczająca Cien


Będąc w Rossmannie musiałam wrzucić do koszyka nowy żel pod prysznic Isany <3 Tym razem o zapachu hibiskusa z papają. Do tego kupiłam antyperspirant Nivea oraz płyn micelarny Garnier


W lipcu skorzystałam z promocji 2+2 w Rossmannie na produkty do opalania. Postanowiłam poznać bliżej firmę Sunozon i wybrałam: olejek do opalania 25 SPF oraz mleczko do opalania 30 SPF. Dodatkowo wybrałam spray przyśpieszający opalanie z Ziaji oraz dla mamy wzięłam krem do twarzy 50 SPF z Kolastyny.


W Avonie w katalogu 10 skusiłam się na kilka rzeczy:
- matową szminka w płynie
- oliwkowy krem do ciała
- żel pod prysznic kokos&papaja
- płyn do kąpieli wiosenny bukiet


Będąc w stolicy nie mogłam nie zajść do moich ulubionych sklepów kosmetycznych. W The Body Shop kupiłam cudny żel pod prysznic o zapachu Mojito, natomiast w Bath&Body Works żel antybakteryjny o zapachu brzoskwini



Pewnie jak większość z Was, też skorzystałam z akcji Neess i odebrałam bazę peel off za 10gr. Zdążyłam już ją przetestować i muszę powiedzieć, że fajnie się sprawdza :D


W Naturze była bardzo fajna promocja na suche szampony Batiste - przy zakupie dwóch śliczna torba wakacyjna była za 1gr <3


Jak co miesiąc skorzystałam z ulotki Yves Rocher. Tym razem za dowolny zakup można było odebrać gratis lakier do paznokci. Wybrałam sobie piękny odcień ślicznego różu, a kupiłam kokosowy olejek pod prysznic


W Kontigo nie mogłam oprzeć się promocjom i wrzuciłam do koszyka:
- lakier do paznokci Ice Color nr 137(róż) oraz 168(złoto)
- wiśniowe masło do ciała Biolove
- mgiełkę do ciała mango Biolove


Firma Equilibra przysłała mi kolejne nowości do testów. Tym razem otrzymałam aloesowe chusteczki do higieny intymnej oraz aloesowy żel pod prysznic



No i na koniec moja przesyłka ze strony Kringle Candle w zamian za recenzje na ich stronie oraz recenzje na blogu. Firma pozwoliła wybrać mi 6 zapachów, więc zdecydowałam się na:
- Pistachio Gelato
- Cheers
- Far Far Away
- Chocolate Chop Cookie
- Peach Bellini
- Fiji
Wszystkie zapachy pachną cudnie, chociaż wybierałam je w ciemno :D

Uff to już chyba wszystko co chciałam Wam pokazać :D A u Was jak wyglądają nowości? Jest ich dużo, czy raczej ograniczałyście zakupy w lipcu?

7 komentarzy:

  1. Spore denko, nieźle Ci poszło. Z Bielendy z tej serii algowej obecnie używam krem do twarzy. Super nowości, ile zapachów :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem spore denko i ciekawe nowości, mam ochotę na żel The Body Shop :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo tych produktów, zarówno po jednej jak i drugiej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też używam tego kremu łagodzącego :) Niestety mam bardzo suche łapki, ale ten daje radę. Gdyby coś, to zwykle w internetowej aptece Melissa te kosmetyki są w fajnych cenach, bo normalnie to różnie bywa...

    OdpowiedzUsuń