Keratynowa seria do włosów Anti Damage - Delia

21:46:00 Szafa Zapachów 7 Comments

Hej kochani!
Od dłuższego czasu testuję całą keratynową serię do włosów zniszczonych firmy Delia. Dziś przyszedł czas na recenzję. Zapraszam!

  

Szampon bez soli keratynowy


Delikatnie myje włosy nie naruszając ich naturalnej bariery ochronnej. 
Innowacyjna formuła szamponu bez parabenów, soli i syntetycznych barwników zapewnia delikatne oczyszczenie włosów i wyjątkową łagodność dla wrażliwej skóry głowy. 
Dzięki biomimetycznej keratynie Kerestore™2.0 szampon pomaga zregenerować zniszczone włosy, wnika bezpośrednio w najbardziej uszkodzone miejsca i kompleksowo odbudowuje ich strukturę.


Szampon znajduje się w 250ml opakowaniu z pompką. Musze przyznać, że jest to bardzo wygodna forma aplikacji. Zazwyczaj na jedno mycie starcza mi ich od 5 do 8. Zapach szamponu przypomina mi kosmetyki używane w salonach fryzjerskich :) Zresztą cała ta linia tak cudnie pachnie. Szampon ładnie się pieni, bardzo dobrze oczyszcza i delikatnie nawilża włosy.

250ml/14,50zł


Ekspresowa odżywka



P
ielęgnacyjna formuła odżywki bez parabenów, syntetycznych barwników i soli działa wyjątkowo łagodnie na włosy i delikatną skórę głowy. Aktywna keratyna Keterestore 2.0™ wspaniale odbudowuje uszkodzenia struktury włosów, dogłębnie je regeneruje, wzmacniając ich warstwę ochronną.
Ta odżywka to chyba mój ulubieniec z całej tej serii. Ma świetną, kremową konsystencję, która nie spływa z włosów, pięknie pachnie i jak wygładza włosy! Po jej regularnym stosowaniu włosy przestały mi się tak mocno puszyć, a jak lśnią!

200ml/11,50zł

Maska keratynowa


Profesjonalna jakoś produktu, połączenie naturalnych składników i nowoczesnych technologii intensywnie regeneruje i doskonale pielęgnuje.


Maska łatwo aplikuje się na włosy i z nich nie spływa. Pachnie przepięknie, a po jej użyciu włosy są świetnie nawilżone i wygładzone. Nakładanie jej raz w tygodniu na włosy znacznie poprawiło ich kondycję.


200ml/14,80zł


Jedwab do włosów

Jedwab zapewnia intensywną regenerację włosów słabych i zniszczonych. Chroni delikatne struktury włosa przed wysoką temperaturą, nawilża dzięki zawartości olejku arganowego. Jedwab przeciwdziała rozdwajaniu się końcówkom, ułatwia modelowanie fryzury.

Jeśli chodzi o jedwab to na początku byłam nim zachwycona! Efekt używania go na końcówki był dla mnie wspaniały. Włosy były wygładzone i nawilżone bez żadnego obciążenia. Jednak po jego dłuższym stosowaniu końcówki zaczęły mi się mocniej plątać, co średnio mi się podobało :/ 
55ml/10,50zł

Płynna keratyna


Płynna keratyna to połączenie naturalnych składników i nowoczesnej technologii. Intensywnie regeneruje i rekonstruuje najbardziej uszkodzone miejsca na powierzchni włosa, doskonale pielęgnuje oraz sprawia, że włosy stają się wygładzone, aż po same końce, bardziej sprężyste, elastyczne i miękkie.

Z tą keratyną było podobnie jak z jedwabiem. Na początku było niesamowite łał! Używałam ją zawsze po umyciu i wysuszeniu włosów. Wtedy ładnie się układały, był fajnie wygładzone i niesamowicie lśniły. Jednak po dłuższym czasie jego używania wydaje mi się, że ten efekt trochę zmalał, a wręcz przestał być zauważalny :/

150ml/14,80zł


Słyszałyście o tej serii? A może jej używałyście?

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. U mnie na początku był niesamowity zachwyt, a potem troszkę opadł :/

      Usuń
  2. Mam maskę i niestety wydaje się jej bardzo mało dlatego ją oszczędzam ;P na szczęście obcięłam włosy z długości do końca pleców na do ramion więc i produkty na dłużej mi teraz starcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam odżywkę z tej serii i nie jest to moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam tę serię, ale jednak najbardziej jedwab :)

    OdpowiedzUsuń