Tahe, szampon do włosów grubych i suchych

16:45:00 Szafa Zapachów 8 Comments

Witajcie!
Od szamponów do włosów wymagam porządnego nawilżenia i zregenerowania moich kosmyków. Od jakiegoś czasu stosuję szampon firmy Tahe, przeznaczony do włosów grubych i suchych. Jesteście ciekawi jak się u mnie spisał? Zapraszam!


Od producenta:
Szampon odżywiający do włosów, który zawiera cenne olejki - arganowy i z mirry. Doskonały do grubych, suchych i niesfornych włosów. Tworzy delikatną, kremową piankę, która łagodnie oczyszcza i głęboko odżywia włosy, sprawiając że są one pełne blasku i jedwabiste w dotyku. 



Moja opinia:
Szampon znajduje się w 300ml opakowaniu. Posiada pompkę do aplikacji, co jest to dla mnie ogromnym udogodnieniem. Zazwyczaj używam ok 6 takich pompek na jedno płukanie. Szampon ma troszkę rzadką konsystencję, co lekko utrudnia jego użycie. Jego zapach jest całkiem przyjemny, lekko słodki, jednak zarazem delikatny. Kosmetyk w kontakcie z wodą tworzy delikatną pianę. Szampon bardzo delikatnie myje, świetnie oczyszcza i nawilża. Jeszcze lepszy efekt uzyskamy, gdy pozostawimy go na głowie przez 3 min i dopiero wtedy spłuczemy. Dzięki temu włosy są mięciutkie w dotyku i świetnie się układają. Jak najbardziej polecam! :)



Dostępność: KLIK
300ml/49zł

8 komentarzy:

  1. Cena dość wysoka, ale najważniejsze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, cena nie należy do najniższych, ale szampon jest jej warty :)

      Usuń
  2. Ja niestety mam bardzo cienkie włosy i dodatkowo z tendencją do przesuszania, więc obawiam się, że szampon by się nie sprawdził :( Zaciekawiła mnie jednak sama marka, pierwszy raz o niej czytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem, do włosów cienkich też mają taki szamponik :)

      Usuń
  3. Może i bym spróbowała.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Za produkty wysokiej jakości warto zapłacić więcej :)

    OdpowiedzUsuń