Przedłużmy sobie lato z truskawkowym Le Petit Marseillais

10:23:00 Szafa Zapachów 12 Comments

Hej kochani!
Jeśli śledzicie mnie na Instagramie to wiecie, że jakiś czas temu otrzymałam paczkę ambasadorską od Le Petit Marseillais. W środku znalazłam cudowny, truskawkowy żel pod prysznic, masę próbek oraz uroczą zaparzaczkę do herbaty <3 Dziś przyszedł czas na recenzję. Zapraszam!


Od producenta:
Delikatny żel pod prysznic Le Petit Marseillais Truskawka dzięki lekkiej pianie łagodnie oczyszcza skórę, otulając ją delikatnym, apetycznym zapachem. Twoja skóra po prysznicu staje się nawilżona i odświeżona.



Moja opinia:
Uwielbiam gdy paczki które dostaję są ładnie zapakowane. Ta od Le Petit Marseillais wyglądała po prostu uroczo. Żel pod prysznic znajduje się w butelce o pojemności 400 ml. Z racji, że ma on bardzo rzadką konsystencję, to niestarczy na zbyt wiele użyć. Jednak jego zapach jest po prostu cudowny - s
oczysta, czerwona truskawka <3  Skutecznie pomoże nam przedłużyć sobie lato i na chwilę przenieść się w gorące, letnie miejsca. Prysznic z takim żelem to niesamowity relaks dla ciała i zmysłów. Po jego użyciu moja skóra nie jest wysuszona, a odświeżona i super nawilżona.


 

Jeśli w te chłodne jesienno-zimowe dni macie ochotę przenieść się w ciepłe, słoneczne miejsce koniecznie sięgnijcie po ten żel! Zapach truskawki otuli wasze zmysły, doda energii i zmotywuje do działania.


Dostępność: drogerie, sklepy internetowe 11,99zł/400ml
#truskawkowylpm #ambasadorkalpm #lpmprzedluzalato 

12 komentarzy:

  1. Też mam taki zaparzacz ;P A paczki gratuluję i chętnie bym przedłużyła sobie lato w taki sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz mam takie dwa zaparzacze - jeden kupiłam kiedyś w Home&you, a teraz w zestawie dostałam drugi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam teraz do przetestowania mój pierwszy żel Le Petit Marseillais otrzymałam go wraz z boxem, którego zawartośc pokazałam u siebie na blogu.
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego żelu nie miałam, ale nie lubię marki LPM. Stosowałam inne warianty i kosmetyki, i wszystkie były bublami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię ich żele pod prysznic, choć nie każdy zapach mi odpowiada :/ Jednak truskawka jest świetna! :)

      Usuń
  5. Dla mnie to najgorszy zapach LPM ;/

    OdpowiedzUsuń