Soczysty aloes czy błękitne algi? - Żele peelingujące AA

21:53:00 Szafa Zapachów 11 Comments

Hej!
Dziś przychodzę do Was z recenzją dwóch kosmetyków, które udało mi się kupić za grosze w outlecie AA. Są to żele peelingujące w dwóch wariantach zapachowych. Gotowi? :) Zapraszam!


Błękitne algi

Żel peelingujący łączy w sobie działanie złuszczające z pięknym, relaksującym zapachem. Żel doskonale oczyszcza, wygładza oraz zmiękcza skórę.

-algi błękitne – pobudzają skórę do regeneracji i wspomagają ochronę przed czynnikami zewnętrznymi
- ekstrakt z kwiatu lotosu – aktywnie ujędrnia i nawilża skórę
- drobinki peelingujące – złuszczają obumarły naskórek, nadając ciału przyjemną gładkość
- Dermo Comfort System 24h – zapewnia uczucie długotrwałego nawilżenia.

Soczysty aloes

Żel peelingujący łączy w sobie działanie złuszczające z łagodnym aromatem aloesu. Żel doskonale oczyszcza, wygładza oraz zmiękcza skórę.

-ekstrakt z aloesu – regeneruje i przynosi ulgę skórze, łagodzi jej podrażnienia
-olejek z pestek winogron – wspomaga utrzymanie odpowiedniego nawilżenia skóry
-drobinki peelingujące – złuszczają obumarły naskórek, nadając ciału przyjemną gładkość



Żel peelingujący o zapachu alg znajduje się w 200ml tubce. Jego konsystencja jest dosyć rzadka. Można w nim znaleźć małe drobinki peelingujące, które bardzo delikatne "drapią" skórę. Dla zwolenników mocnych zdzieraków ten raczej nie będzie spełnieniem. Po jego codziennym stosowaniu żel ładnie wygładził skórę i pozostawił ją niesamowicie gładką. Do tego ten zapach! Świeży, morski, niesamowicie orzeźwiający.



Żel peelingujący o zapachu aloesu to mój faworyt :) Tak samo jak jego poprzednik, znajduje się w 200ml tubce. Jego konsystencja jest rzadka, zawiera drobne drobinki peelingujące. Jeśli chodzi o działanie to jest prawie jednakowe. Jedyne co mnie w nim bardziej przekonuje to skłonności aloesu do łagodzenia podrażnień. Tutaj żel sprawdził się świetnie. Był bardzo delikatny dla mojej skóry. Dodatkowo jego zapach jest niesamowity. Bardzo subtelny, soczysty, aloesowy <3


Żele są do kupienia tutaj:
Błękitne algi 200ml/3zł KLIK
Soczysty aloes 200ml/3zł KLIK

Warto skorzystać z promocji, żele są rewelacyjne! :)


11 komentarzy:

  1. I tyle dobra za jedyne 3 złote? O jaaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam zele z AA ale nie w takiej wersji ;-) nie sa jednak moimi ulubiencami bo są dla mnie odrobinę silikonowe ale te wygladaja zachecajaco

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że AA mam w swojej ofercie takie żele, jak będę miała okazję to na pewno się w nie zaopatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować tych peelingów, obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo spodobała mi się szafa graficzna ;) a jeszcze cena 3 zł waw ;)

    OdpowiedzUsuń