Kawowy peeling do ciała Biolove

22:07:00 Szafa Zapachów 9 Comments

Hej kochani!
Miałam krótką przerwę od pisania ale już wracam do żywych! Dziś przygotowałam dla Was recenzję o przepysznym kawowym peelingu od mojej ukochanej firmy Biolove <3



Od producenta:

Naturalny peeling cukrowy z olejem macadamia i kawą. Ujędrnia skórę i zwalcza cellulit.


Skład:

Sucrose, butyrospermum parkii butter, macadamia ternifolia seed oil, coffea arabica seed powder, cocos nucifera oil, tocopheryl acetate, parfum


Moja opinia:
Peeling jest naprawdę wart uwagi. Znajduje się w 100ml słoiczku o bardzo prostej ale dla mnie uroczej szacie graficznej. Jego konsystencja jest dosyć sypka, co niestety sprawia że sporo peelingu trafia do wanny zamiast na ciało. Dlatego polecam nakładać peeling w małych ilościach. Zajmie to więcej czasu ale zaoszczędzimy na tym trochę kosmetyku :)
Działanie peelingu jest bardzo przyjemne. Całkiem mocno zdziera martwy naskórek, sprawia że skóra staje się jędrna i odprężona. Dodatkowo peeling nieźle nawilża, więc nakładanie balsamu do ciała po takiej kąpieli jest niepotrzebne.
A teraz coś o zapachu...:) Obłęd! Świeżo zmielona kawa o poranku - tak bym go opisała. Ci, którzy kochają kosmetyki o tym zapachu będą wniebowzięci.




Dostępność: KLIK 100ml/19,50zł

Lubicie kawowe kosmetyki?

9 komentarzy:

  1. Wszystko co związane z kawą uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio przekonałam się do kosmetyków Biolove. Szkoda, że nie są jeszcze dostępne w Hebe, ale kto wie :) Polecam olejki do demakijażu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, może kiedyś pojawią się w Hebe :D

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze nic z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten peeling wygląda super...powiedziałabym wręcz, że apetycznie i prawie czuję zapach kawy, patrząc na zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłabym się skusić dla samego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chcialabym cos zamowic z tej firmy ale musze pokonczyc to co mam obecnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawi mnie ta firma, mają wiele dobrze zapowiadających się kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio trafił do mnie kawowy peeling z Nacomi, pewnie będą podobne :) Ale jakieś kosmetyki Biolove na pewno sobie w końcu kupię bo kuszą mnie coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń