Nawilżający balsam do ciała Coconut Oil, Palmer's

23:07:00 Szafa Zapachów 14 Comments

Hej kochani!
Od dłuższego czasu testuję balsam do ciała, o przepięknym zapachu kokosa od Palmer's <3 Dziś zapraszam Was na jego recenzję!


Od producenta:
Nawilżający balsam do ciała zawiera naturalne proteiny i kwasy tłuszczowe, które są niezbędne w utrzymaniu zdrowego i promiennego wyglądu skóry. Dzięki zawartości naturalnych olejków: kokosowego, Monoi z płatkami kwiatów Gardenii Tahitańskiej oraz ze słodkich migdałów, zmiękcza skórę, nawilża i koi.
Działanie i cechy produktu:
- głębokie nawilżenie skóry
- zapobieganie podrażnieniom i zaczerwienieniom
- przyjemny zapach
- produkt nie zawiera: parabenów, ftalanów, parafiny, glutenu, siarczanów i barwników




Moja opinia:
Balsam kupiłam głównie ze względu na jego bardzo ciekawy, kokosowy zapach. Dla mnie jest on po prostu przepiękny - kokos z taką kwiatową nutką <3 Bardzo długo utrzymuje się na skórze i wprawia w cudowny, wakacyjny nastrój. Jeśli chodzi o działanie to jestem z niego naprawdę zadowolona. Balsam świetnie nawilża, wygładza oraz odżywia skórę. Ma bardzo bogatą konsystencję, dzięki czemu jest niesamowicie wydajny. Ładnie rozprowadza się po ciele, jednak trzeba dać mu chwilkę na wchłonięcie się.





Dostępność:
Rossmann, Hebe
250ml/18,99zł

Lubicie kosmetyki tej firmy?

14 komentarzy:

  1. Balsamu nie znam, ale znam kremy do rąk tej firmy. Są drogie, ale rewelacyjnie nawilżają. Miałam z Shea Butter i właśnie ten kokosowy. Cudowne są!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta seria pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Palmer's miałam kilka kosmetyków, ale żaden z nich nie zachwycił mnie na tyle, aby regularnie do nich wracać. Muszę jednak przyznać, że zapachy są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja skóra i ja nie przepadamy za kosmetykami tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię balsamy Palmers a zwłaszcza ten z masłem shea. Ten kokosowy pachniał dla mnie trochę zbyt intensywnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze w planach wypróbowanie wersji kakaowej :D

      Usuń
  6. Nie znam tego balsamu ale uwielbiam wszystko o słodkim zapachy kokosa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz takie zapachy, to gorąco polecam tą firmę :)

      Usuń