Pokrzywowy peeling do twarzy, Biolove

20:00:00 Szafa Zapachów 11 Comments

Hej kochani!
Długo mnie tu nie było, jednak już wracam i postaram się pisać dla Was bardziej regularnie :) Ostatnie dwa tygodnie spędziłam w gorącej Grecji, ale czas powrócić do rzeczywistości! Dziś przygotowałam dla Was recenzję pokrzywowego peelingu do twarzy od Biolove. Zapraszam!


Od producenta:
Peeling do twarzy przeciwtrądzikowy. Dzięki zawartości ekstraktu z pokrzywy pomaga walczyć z niedoskonałościami dodatkowo głęboko nawilżając i odżywiając naszą skórę. Nie zawiera: SLS, PEG, silikonów, parabenów, barwników, konserwantów, alergenów.
Nałóż peeling na skórę twarzy i masuj okrężnymi ruchami. Po 5 minutach zmyj produkt z twarzy.



Moja opinia:
Peeling przeznaczony jest do cery trądzikowej. Ma specyficzny, pokrzywowy zapach, jednak nie jest on męczący dla nosa. Kosmetyk mieści się w 75ml tubce. Taka pojemność starczyła mi na długo, przy stosowaniu peelingu ok 1/tydz. Ma on bardzo dużo, drobnych drobinek, przez co nie podrażnia naszej cery. Jest delikatny, przy czym bardzo skuteczny - idealny dla cery trądzikowej. Po kilkuminutowym masażu twarzy staje się ona promienna, gładka w dotyku i ładnie oczyszczona. Wszelkie suche skórki znikają. Niestety znajduję w tym peelingu wielki minus :/ Peeling bardzo mocno natłuszcza cerę. Nie lubię gdy po kosmetykach które mają za zadanie oczyszczać i myć pozostaje tłusta, oleista powłoka na twarzy :/ Jednak z racji, że skład peelingu jest oparty na olejach nie ma co się temu dziwić. Dla niektórych może być to wielki plus, jednak dla mnie niestety to dyskwalifikuje ten kosmetyk :/



Dostępność:
Kontigo 75ml/22,99zł

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
A teraz zapraszam na mały spam zdjęciowy z pięknej Grecji :D














11 komentarzy:

  1. Gracja piękna :)
    a w peelingach tez nie lubię tego olejowania

    OdpowiedzUsuń
  2. piękkne widoki. W zasadzie ja by zrezygnowała z peelingu ziarnistego w przypadku cery trądzikowej można roznieść zmiany

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładne widoki. Ja mam od nich peeling malinowy i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mnie jednak te peelingi nie przekonują :/

      Usuń
  4. Ten "spam" bardzo mi się podoba, cudowne widoki 😍

    OdpowiedzUsuń