Victoria's Secret Aqua Kiss

15:44:00 Szafa Zapachów 19 Comments

Witajcie!
Kto nie lubi otaczać się lekkimi i świeżymi zapachami podczas lata? W gorące dni nie przepadam za mocnymi i ciężkimi aromatami. Dlatego dziś chciałam przedstawić Wam mój numer jeden wśród zapachów na okres letni - mgiełkę do ciała od Victoria's Secret Aqua Kiss



Od producenta:

Perfumy Victoria's Secret Aqua Kiss to zmysłowy zapach dla kobiet

Nuty zapachowe:
frezja, stokrotka, aloes, rumianek



Moja opinia:

Mgiełkę otrzymujemy w 250ml, plastikowej butelce. Jak dla mnie jest to całkiem spora pojemność i taką ilość zapachu ciężko jest zużyć. Dlatego zaliczam ją do minusów. Ja wolę mniejsze opakowania, ponieważ szybko nudzą mi się zapachy.
Natomiast ogromnym plusem jest sam zapach. Uwielbiam zapach frezji i zawsze go szukam w składzie perfum. W mgiełce Victoria's Secret wybija się on na prowadzenie. Dopiero po chwili czuję mieszankę aloesu i morskiej bryzy. Zapach jest bardzo świeży, lekki i mocno wakacyjny. Całkiem długo utrzymuje się na skórze jak na mgiełkę. Może do samego wieczora jej nie czuć lecz przez kilka godzin jest bardzo dobrze wyczuwalna. Porównując ją np do mgiełek z Avonu ona zdecydowanie wygrywa z trwałością.
Dodatkowo mgiełkę można kupić w bardzo atrakcyjnej cenie. Aktualnie na iperfumy.pl kosztuje tylko 33zł.



Dostępność: KLIK 250ml/33zł


Znacie mgiełki Victoria's Secret?

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam świeże, lekkie zapachy, więc istnieje duża szansa, że przypadłby mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa jej zapachu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszą mnie te mgiełki, ale nie ma gdzie powąchać;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad mgiełkami VS ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad mgiełkami VS ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze ale ten zapach mógłby mi się spodobać ;-) Tylko myślę że są naprawdę trwałe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę spokojnie powiedzieć, że jest to pierwsza mgiełka która utrzymuje się naprawdę całkiem długo :)

      Usuń
  7. jak zobaczyłam je w niemieckim Rossmannie to musiałam mieć :) mam wersję fioletową, Love Spell, ale kusi mnie jeszcze ta o zapachu mango :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób polecam Love Spell. Muszę mieć na oku ten zapach :D

      Usuń
  8. mam inny zapach i uwielbiam ;) najlepszy dla mnie pure seduction i love spell :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach pewnie jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O zapaszek mógłby mi się spodobać 😄

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem niesamowicie ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie miałam zapachu żadnego od VS a mega mnie ciekawią ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować, bo jak na taką dużą pojemność cena jest świetna :)

      Usuń