Denko#marca oraz przegląd nowości

22:15:00 Szafa Zapachów 10 Comments

Hej kochani!
Dziś pierwszy dzień kwietnia, więc czas rozliczyć się z kosmetycznymi zużyciami marca. Dodatkowo do mojej kosmetyczki zawitało kilka nowości kosmetycznych. Jesteście ich ciekawi? Zapraszam dalej!


1
. Pralinkowy żel pod prysznic, Laq - dawno nie miałam tak świetnego żelu pod prysznic <3 Miał cudny, czekoladowy zapach, był mega wydajny i świetnie pielęgnował skórę. Recenzja KLIK

2. Żel pod prysznic Cytryna&Bazylia, Yves Rocher - żel miał niesamowicie orzeźwiający zapach, przez co świetnie sprawdzał się po treningu. Recenzja KLIK

3. Orzeźwiający żel pod prysznic Kokos&Ylang Ylang
- żel był niesamowicie gęsty. Pod koniec trochę ciężko się go używało, jednak jego świetne i piękny zapach działanie wszystko nadrobiły.


4. Krem pod oczy, Biolaven - krem miał śliczny, winogronowy zapach. Starczył mi na kilka użyć, jednak jego działanie bardzo mi się podobało. Krem fajnie nawilżał okolice pod oczami, a do tego ładnie je rozjaśniał

5. Żel-krem przeciw niedoskonałościom, Yves Rocher - krem dawał super efekt matu i świetnie nawilżał. Recenzja KLIK

6. Odżywczy krem do twarzy z olejkiem z róży, Miya - krem świetnie wygładzał i nawilżał. Był bardzo tłusty i super odżywczy. Recenzja KLIK

7. Musy do mycia twarzy nawilżający oraz oczyszczający, Laq - te musy były świetne, super oczyszczały, a przy tym nawilżały i pięknie wygładzały. Recenzja KLIK


8. Kremy do rąk Miodowy P
iernik oraz Kokosowa Muffinka, NIUQi - krem miodowy piernik miał niesamowicie intensywny zapach. Był też bardzo tłusty, natomiast kokosowa muffinka była ledwo wyczuwalna, a sam krem miał bardzo lekką konsystencję

9. Kakaowy krem do rąk, Avon - mój ulubieniec w kwestii kremów do rąk <3 Ma cudny zapach i świetne działanie 

10. Antybakteryjny żel do rąk Morela&Jabłko, Bath&Body Works - żel miał przepiękny zapach, był bardzo wydajny i fajnie odświeżał

11. Mydło do rąk Kandyzowana Żurawina, Seyo - mydełko miało śliczny zapach, jednak było kompletnie niewydajne

12. Mydło do rąk Owoce Leśne, Isana - mydło miało bardzo przyjemny, owocowy zapach, a do tego dobrze myło


13. Woda perfumowana Vestito Dynamic Beat, Luxure - zapach był bardzo słodki, pod koniec trochę mnie męczył. Recenzja KLIK

14. Dezodorant, Isana - dezodorant dawał bardzo słabą ochronę, jednak miał całkiem przyjemny, pudrowy zapach


15. Peeling do ciała Belgijska Czekolada, Organic Shop - jak ten peeling okropnie śmierdział :/ Ten zapach niestety nie miał nic wspólnego z czekoladą. Jednak jego ogólne działanie uważam za dobre i w innej wersji zapachowej np mango wszystko jest już okej

16. Żel do higieny intymnej, Avon - żel miał przyjemny i delikatny zapach, jednak mocno podrażniał, więc na pewno do niego nie wrócę

17. Krem do ciała Monoi&Proteiny jedwabiu, Bielenda - krem miał śliczny, delikatny zapach i świetnie pielęgnował skórę. Recenzja KLIK


18. Maseczka oczyszczająca do twarzy, Avon - maseczka fajnie oczyszczała i wygładzała cerę

19. Maska czysta glinka przeciw niedoskonałościom, L'Oreal - maseczka świetnie oczyszczała i świetnie matowiła cerę. Recenzja KLIK

20. Maseczki do twarzy Niebieska Hotunia oraz Różowa Wiśnia, Orientana - maseczki tej firmy są po prostu cudowne <3 Mają świetną konsystencję, pięknie pachną i bardzo fajnie pielęgnują cerę. Recenzja KLIK

21. Maseczki do twarzy, Lirene - maski miały śliczne zapachy, a do tego świetnie nawilżały i wygładzały cerę. Recenzja KLIK

22. Maska Bąbelkowa Oczyszczanie i Energia, AA - cera po jej użyciu była super gładka i nawilżona <3

23. Maseczka do ust, Pilaten - szczerze mówiąc, to nie zauważyłam żadnego działania tej maseczki. Jak dla mnie zwykły bubel


24. Baza i top hybrydowy Nails Company oraz Victoria Vynn - produkty obu firm sprawdziły się u mnie bardzo fajnie. Recenzja KLIK i KLIK

25. Próbki - tak naprawdę każda z tych próbek się u mnie sprawdziła. Duże wrażenie zrobił na mnie booster od Vichy, który świetnie nawilżał i nadawał się pod krem do twarzy. Kremy od Bielendy też były bardzo fajne i do tego pięknie pachniały.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

A teraz zapraszam Was na przegląd nowości!

Na początku marca skorzystałam ze sporej promocji na stronie SkinGarden. Sklep wyprzedawał maseczki w płachcie z krótką datą ważności, (i nadal je wyprzedaje) jednak daty te sięgają czerwca tego roku, więc myślę, że spokojnie zdążę je wszystkie zużyć. Kupiłam 9, owocowych maseczek firmy Lovereciepe, 1 maseczkę A'Pieu oraz 1 z The Orchid Skin. 


W marcu postanowiłam wypróbować kilka produktów, ostatnio mocno popularnej firmy Your Kaya. Firma słynie ze świetnych składów, więc skusiłam się u nich na opakowanie wkładek higienicznych, płyn do higieny intymnej oraz olejek intymny.  Powiem wam, że jestem zachwycona nimi wszystkimi. Na pewno zrobię wpis na ich temat.


Na stronie Eveline były również spore promocje, więc skusiłam się u nich na kilka produktów. Kupiłam:
- korektor pod oczy Light
- podkład kryjąco-nawilżający nr 03
- luksusową maseczke przeciwzmarszczkową 3w1
- maskę węglową 3w1
- błyskawiczną maseczke wygładzającą
- głęboko oczyszczającą żelową maseczkę antybakteryjną
- wygładzającą bio maseczkę z naturalnym peelingiem
- tusz do rzęs zwiększający objętość i wydłużający
- w gratisie dostałam mini płyn micelarny 


Parę dni temu w Biedronce udało mi się upolować trzy kosmetyki do włosów za śmieszną cenę. Obowiązywała jakaś promocja na szampony, a dodatkowo na produkty firmy Nivea. I w ten oto sposób za te trzy rzeczy zapłaciłam łacznie 13zł <3 Kupiłam:
- głęboko oczyszczający szampon micelarny
- ochronny szampon i płyn do kąpieli 2w1
- łagodny szampon do włosów matowych


Na olx udało mi się upolować dwa kremy do twarzy firmy Miya. Skusiłam się na zieloną wersję kokosową oraz żółtą mango. 


Firma Bispol zaskoczyła mnie ogromną paczką świeczek. Znalazłam w niej:
- świecę Ambient limonka&bazylia
- świecę Tropical
- trójkolorową świecę o zapachu róży
- dyfuzor musk&citrus
- duże podgrzewacze o zapachu truskawki i lawendy
- małe podgrzewacze o zapachu lawendy i wanilii 


Będąc w Rossmannie skusiłam się na kilka produktów wyprzedażowych. Kupiłam:
- pęsetę do brwi, Delia
- wygładzający olejek do twarzy z lawendą, Garnier
- rozświetlający płyn micelarny, Garnier
- antyperspirant w kulce, Garnier
- balsam do ciała z masłem shea i olejkiem z drzewa sandałowego, Love Beauty and Planet
- świecę olejową do masażu wanilia&sezam, Wellness&Beauty
- żel pod prysznic kokos&pomarańcza, Isana



Moim ostatnim zakupem w marcu był żel pod prysznic firmy Luksja o zapachu pianek <3 Zapach jest obłędny!


Coś Wam wpadło w oko?

10 komentarzy:

  1. Świetne denko :) Koniecznie chcę ten żel Isany z kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Denko zaliczyłaś ogromne :) Jeju, uroczy ten żel Luksja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się tego nazbierało :D To prawda, opakowanie jest świetne <3

      Usuń
  3. Jak zwykle super denko i jeszcze fajniejsze nowości. Kusiła mnie bardzo ta pralinkowa seria z Laq, ale ostatecznie się na nią nie zdecydowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta seria to jedna z lepszych jakie kiedykolwiek używałam <3

      Usuń
  4. O jacie jakie spore denko ;) super ci poszło

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo fajnych nowości, Luksja zapachowo mi nie podeszła za słodka ;) I ciekawa jestem tego płynu do intymnej, chyba też się skuszę. Zużyć też sporo fajnych , masz rację maseczka na usta to bubel

    OdpowiedzUsuń