Japońskie kremy do ciała, Bielenda

15:55:00 Szafa Zapachów 12 Comments

Witajcie!
Bielenda ciągle mnie zaskakuje i wciąż wprowadza jakieś nowości na rynek. Czasami aż nie nadążam z ich testowaniem. Jakiś czas temu było głośno o nowej, japońskiej serii kremów do ciała. W moje ręce wpadły dwa z trzech wariantów zapachowych. Dziś zapraszam na ich recenzję!


Od producenta:
Japoński Rytuał Piękna łączy pielęgnację z przyjemnością, a tradycję z nowoczesną kosmetologią i dyskretnym luksusem. Krem bazuje na eleganckich kobiecych składnikach aktywnych znanych z silnych właściwości pielęgnacyjnych: 
- hydrolacie z kwiatu pomarańczy (neroli)
- ekstrakcie z zielonej herbaty
oraz
- oleju Monoi
- proteinach jedwabiu




Moja opinia:
Kremy znajdują się w 200 ml opakowaniach, które są bardzo stylowe, a ich opakowania niesamowicie cieszą oko. Mają wspaniałą, lekką konsystencję, która daje skórze satynowe wykończenie. Bardzo szybko się wchłaniają i super nawilżają skórę. Ich zapachy są bardzo ciekawe - każdy znajdzie coś dla siebie. Krem z zawartością neroli i zielonej herbaty uwiódł mnie swoim nieziemskim zapachem <3 Tak naprawdę nie pachnie on ani jak zielona herbata, ani jak neroli. Zapach jest słodziutki, pachnie trochę ciasteczkami, jednak w tle jest jakaś lekka nuta, która przełamuje tą słodycz. Dla mnie bomba <3 Natomiast krem z zawartością monoi i proteinami jedwabiu jest już o wiele delikatniejszy w zapachu. Jest on bardzo relaksujący, lekko morski i bardzo świeży. Bardzo mi się podoba, jednak w tym starciu wygrywa wersja pomarańczowa :D Jestem pod ogromnym wrażeniem tych kremów. Dawno nie miałam czegoś tak dobrego do pielęgnacji ciała.


Dostępność:
Rossmann 200ml/16zł

12 komentarzy:

  1. Tych kremów z japońskiej serii nie miałam, e generalnie kupię kremy Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdziły się świetnie, więc gorąco poleca je wypróbować :D

      Usuń
  2. U mnie też by wersja pomarańczowa wygrała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kosmetyki z Bielendy i muszę koniecznie wypróbować te kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo przyjemnie, chętnie bym je poznała

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam krem do rąk z tej serii i bardzo dobrze mi się sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie dzisiaj kupiłam sobie kremy do rąk z tej serii, jestem nimi zachwycona <3

      Usuń