Japan Beauty, czyli kremy do rąk od Bielenda

22:53:00 Szafa Zapachów 6 Comments

Hej kochani!
Jakiś czas temu recenzowałam dla Was dwa balsamy do ciała od Bielendy z serii Japan Beauty KLIK. Dziś przychodzę do Was z recenzją kremów do rąk z tej samej serii. Zapraszam!



Każdy z kremów znajduje się w 50ml opakowaniu. Ich szata graficzna jak dla mnie jest po prostu przepiękna. Te wszystkie kolory i kwiaty to coś świetnego. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to troszkę uciążliwa zakrętka, która często gdzieś mi uciekała.




Na początku muszę powiedzieć, że działanie tych kremów to po prostu jakaś petarda! Dawno nie miałam tak dobrych produktów do pielęgnacji dłoni. Kremy pięknie wygładzały i nawilżały skórę. Miały fajną i konkretną konsystencję. Pozostawiały też lekką warstwę ochronną na dłoniach, dlatego najprzyjemniej stosowało mi się je na noc. A jak było z zapachami? Moim numerem jeden była wersja różowa wiśnia+jedwab. Był to najintensywniejszy z wszystkich trzech wariantów zapachowych, przy czym każda z tych wersji miała tak naprawdę bardzo subtelne aromaty. Świetnie było tu czuć wiśnię z mieszanką jakichś kwiatów. Na miejscu drugim stanęła wersja żółta jaśmin+sake. Zapach był piękny, kwiatowy, z lekką kwaśną nutą. Na miejscu trzecim uplasowała się wersja niebieska kamelia+olej ryżowy. Zapach troszkę przypominał mi babciny, różany krem, jednak i tak był bardzo przyjemny dla nosa.

Kremy dostępne są w wielu drogeriach m.in.: Rossmann, Super-Pharm. Ich cena to ok 6,50zł. Naprawdę warto je wypróbować!

6 komentarzy:

  1. Już sama szata graficzna przyciąga wzrok. No i te wersje zapachowe. Na pewno skuszę się na jakiś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kremów do rąk z tej serii nie miałam, ale za to balsam spisał się u mnie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wersję różową, fajny kremik :)

    OdpowiedzUsuń