Żel-krem przeciw niedoskonałościom, Yves Rocher

21:28:00 Szafa Zapachów 9 Comments

Witajcie!
Dziś zapraszam Was na recenzję żel-kremu do twarzy przeciw niedoskonałościom od Yves Rocher. Jest to mój pierwszy kosmetyk do twarzy tej firmy i myślę, że nie ostatni. 



Żel - krem to sekret gładkiej i równomiernej powierzchni skóry. Absorbuje nadmiar sebum, ściąga pory, wygładza nierówności i nawilża przez 24h. Dzięki formule żelu pozostawia na twarzy uczucie odświeżenia i oddychającej skóry.
Gama Sebo Végétal powstała z myślą o osobach, które borykają się z problemem błyszczenia skóry oraz jej nieregularnej powierzchni a także niedoskonałości zlokalizowanych głównie w strefie T (zaskórniki, rozszerzone pory, sporadycznie wypryski). Składnikiem aktywnym zawartym w kosmetykach jest puder bajkalski pochodzący z roślinnych upraw. Puder pozyskiwany jest w naturalnym procesie z korzenia tarczycy bajkalskiej i wykorzystywany ze względu na swoje właściwości regulujące i oczyszczające.



Krem trafił w moje ręce w pewnym sensie z przypadku. Na karcie klienta udało mi się zebrać sporo punktów, które mogłam wymienić na dowolny kosmetyk o określonej cenie i mój wybór padł na szybko właśnie na ten krem. Krem mieści się w 50ml, szklanym słoiczku. Opakowanie ładnie się prezentuje i jest porządnie zrobione. Nie powiedziałabym, że jest to żel-krem, a raczej krem. 
Ma bardzo gęstą i zbitą konsystencję, przez co automatycznie zyskuje na wydajności. Jego zapach jest bardzo przyjemny, taki delikatny i pudrowy. Krem szybko się wchłania i świetnie nadaje się pod makijaż. Przez jakiś czas używałam go nawet rano i wieczorem i wtedy też świetnie się sprawdzał. Na samym początku jego stosowania troszkę mnie wysypało na twarzy. Nie ukrywam, że na jakieś 2 tyg go odstawiłam i ponownie do niego wróciłam. I wtedy nagle się w nim zakochałam. Uwielbiałam to jak świetnie matuje moją cerę. Jak ją nawilża, nie zapychając jej. Z pewnością jeszcze kiedyś do niego wrócę.


Cena regularna tego kremu to 59zł, jednak aktualnie można go kupić za 29zł. Myślę, że cena jest atrakcyjna jak na takie dobre działanie. 

Znacie ten krem?

9 komentarzy:

  1. Dawno nic od nich nie miałam, a tego żelu to już w ogóle nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go wypróbować, naprawdę robi świetną robotę :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. A ja lubię ich kosmetyki, szczególnie te do ciała i twarzy :D

      Usuń
  3. Miałam wersję niebieską, też o konsystencji żelo-kremu i był całkiem w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Firma ma w swojej ofercie kilka perełek :D

    OdpowiedzUsuń