Victoria Vynn lakiery hybrydowe

16:39:00 Szafa Zapachów 14 Comments

Hej kochani!
Lakiery hybrydowe to teraz największy szał. Każdy je nosi na co dzień, na większe okazje, robi je w salonie lub samodzielnie. Dziś chciałam Wam zaprezentować 3 śliczne kolory od Victoria Vynn z linii Gel Polish, które otrzymałam do testów.


W moje ręce wpadł zestaw składający się z bazy, topu oraz trzech kolorów: nr 120 klasyczna czerwień, 121 mieszanka fioletu z różem oraz 124 błękit.
Każda buteleczka kosztuje 35zł. Jej pojemność to 8ml.
Muszę przyznać, że bardzo przypadły mi do gustu te szklane buteleczki. Ślicznie się prezentują i wyglądają bardzo elegancko. Dodatkowo jestem strasznie zadowolona z pędzelka. Jest on bardzo długi, co znacznie ułatwia aplikację lakieru.


Lakierom w zupełności starczają dwie warstwy. Spośród tych trzech kolorów mogę powiedzieć, że numer 121 daje najlepsze krycie. Dodatkowo posiada on delikatne drobinki, które widoczne są praktycznie tylko pod światło. 120 sekund w zupełności starcza na utwardzenie lakierów.




Tak prezentują się nr 120 i 121. Dodatkowo użyłam efektu lustra. Wiem, że troszkę wyszłam poza paznokcie ale wciąż się uczę :D




Do nr 124 użyłam niebieskiego efektu holo. Całość moim zdaniem prezentuje się bardzo fajnie.


Lakiery bez problemu utrzymują się 2 tygodnie na paznokciach. Ich ściąganie jest o dziwo bardzo łatwe. Mając porównanie z Semilakiem który w moim przypadku schodzi bardzo ciężko Victoria Vynn schodzi bez żadnych problemów :D

Dostępność: lakiery znajdziecie w kilku sklepach internetowych, oto ich lista: KLIK

14 komentarzy: