Borówkowy żel pod prysznic Biolove + WYNIKI

20:33:00 Szafa Zapachów 11 Comments

Witajcie!
Ostatnio testuję sporo kosmetyków firmy Biolove. Podobają mi się ich zapachy, działanie i składy. Dziś zapraszam Was na recenzję żelu pod prysznic o zapachu borówki :)


Od producenta:
Żel pod prysznic o energetyzującym zapachu borówki z pantenolem i betainą zapewnia optymalne nawilżenie nie podrażniając skóry.



Moja opinia:
Żel znajduje się w długiej, 250 ml butelce. Jego szata graficzna jest typowa dla kosmetyków Biolove. Moim zdaniem jest bardzo przejrzysta i minimalistyczna. Sam żel sprawdził się u mnie bardzo dobrze. Żel był przezroczysty i bardzo delikatnie się pienił podczas kontaktu z wodą. 
Nie wysuszał skóry, a ją nawilżał. Jednak żadnego efektu energetyzującego nie zauważyłam. Jego konsystencja była troszkę za rzadka jak na moje oko, przez co kosmetyk szybko się zużywał. Jeśli chodzi o zapach to mnie nie powalił, jednak nie był też zły. Zaliczyłabym go do zwykłych przeciętniaków. Po jego użyciu w łazience unosił się bardzo delikatny i subtelny zapach borówek. Jak dla mnie był on po prostu troszkę za słaby :/ 




Dostępność: Kontigo 250ml/14,99zł

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Czas ogłosić wyniki rozdania! Perfumy wygrywa Joanna Nowak! Gratuluję i proszę o kontakt mejlowy:emciechanska@gmail.com


11 komentarzy:

  1. Żeli nie miałam, ale mam mgiełkę i też spodziewałam się po niej troszkę lepszego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wydaje mi się, że to tylko ten borówkowy zapach jest taki delikatny :/

      Usuń
  2. Gratuluję wygranej!
    A jeśli chodzi o żel to nie miałam okazji jeszcze używać kosmetyków tej formy, ale na pewno w niedługim czasie coś nabędę, żeby samemu wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wysyłam do Ciebie maila :)Dziękuję!! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że zapach był słaby, bo nie ukrywam, że w żelu pod prysznic oprócz oczyszczania, chyba najważniejszą rzeczą dla mnie jest właśnie zapach przy którym mogę po ciężkim dniu się zrelaksować. Lubię też kiedy po ponownym wejściu do łazienki czuć, że niedawno ktoś brał prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, troszkę ten zapach mnie zawiódł. Też lubię gdy po prysznicu w łazience unosi się zapach żelu :)

      Usuń
  5. żeli pod prysznic jeszcze nie miałam, ale uwielbiam musy Biolove :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam tylko masło tej firmy ale właśnie przyszło do mnie moje ostatnie zamówienie, a tam są dwa musy :D

      Usuń