Paczka ambasadorska Le Petit Marseillais - żele pod prysznic oraz nowe dezodoranty

21:02:00 Szafa Zapachów 4 Comments

Witajcie!
Jakiś czas temu chwaliłam się Wam, że udało mi się zostać ambasadorką kolejnej kampanii Le Petit Marseillais! :) Tym razem testowałam ją z przyjaciółką, więc radość była podwójna :D W skład pudełka weszły: żel pod prysznic oraz dezodorant o zapachu białej brzoskwini i nektarynki oraz o zapachu kwiatu pomarańczy. Zapraszam!



Biała brzoskwinia i nektarynka

Od producenta:
Żel delikatnie oczyszcza i nawilża skórę. Lekka i łatwa do spłukania piana uwalnia piękny aromat. Jej owocowy i soczysty zapach uwiedzie całą rodzinę. Bogata w witaminy brzoskwinia słynie z właściwości kojących. Nektarynka działa tonizująco.
Jak wszystkie żele pod prysznic Le Petit Marseillais zawiera naturalne składniki, ma neutralne pH dla skóry, nie testowany na zwierzętach.

By zachować przez cały świeżość, jaką czujesz po umyciu żelem pod prysznic Le Petit Marseillais Biała Brzoskwinia i Nektarynka, użyj dezodorantu z tej linii zapachowej, który neutralizuje zapach potu i oferuje Ci długotrwałą ochronę. Nie zawiera soli aluminium. Testowany dermatologicznie dezodorant łączy skuteczność i delikatność w pielęgnacji skóry, dzięki formule, która pozwala skórze oddychać.


Zestaw o zapachu brzoskwini to zdecydowanie mój numer jeden. Zapach jest po prostu przepiękny, pozwala przenieść się myślami do lata. Słodki ale zarazem owocowy, a do tego jak długo utrzymuje się na skórze!
Żel pod prysznic świetnie się pieni, jest bardzo gęsty dzięki czemu zyskuje na wydajności. Jeszcze długo po kąpieli da się go wyczuć na ciele i w łazience. Bardzo dobrze myje, nie wysusza, a wręcz nawilża.
Dezodorant naprawdę przeszedł moje wszelkie oczekiwania! Może nie jest to dezodorant który świetnie sobie radzi z potem, jednak w dni kiedy nie byłam jakoś specjalnie aktywna super się sprawdzał. Czułam jego zapach przez cały dzień, a to jest naprawdę wielkie osiągnięcie! Dodatkowo dezodorant nie pozostawia żadnych śladów, nie podrażnia i co najważniejsze nie zawiera aluminium.



Kwiat pomarańczy
Od producenta:

Żel delikatnie oczyszcza i nawilża skórę. Gładka i łatwo spłukująca się piana daje wyrafinowany i relaksujący zapach. Skóra pozostanie miękka, nawilżona i odżywiona. Nawilża górne warstwy naskórka. Kwiat pomarańczy znany jest z właściwości relaksujących, które koją zmysły. Bogata w witaminę C pomarańcza odświeża i tonizuje.
Jak wszystkie żele pod prysznic Le Petit Marseillais zawiera naturalne składniki, ma neutralne pH dla skóry, nie testowany na zwierzętach. 
By zachować przez cały świeżość, jaką czujesz po umyciu żelem pod prysznic Le Petit Marseillais Kwiat Pomarańczy, użyj dezodorantu z tej linii zapachowej, który neutralizuje zapach potu i oferuje Ci długotrwałą ochronę. Bez soli aluminium. Białe Kwiaty Pomarańczy zrywane są wiosną, a następnie suszone w promieniach śródziemnomorskiego słońca. Dzięki temu zachowują swój wyjątkowo subtelny, słoneczny zapach. 


Ten duet też bardzo mi się podobał. Zapach jest zupełnie inny niż w przypadku ich poprzednika. Kwiat pomarańczy pachnie niesamowicie zmysłowo i przyjemnie relaksuje. Żel pod prysznic świetnie myje, super się pieni i ładnie nawilża. Po jego użyciu moja skóra była idealnie gładka i odprężona. Natomiast jeśli chodzi o dezodorant to jestem nim zachwycona! Świeży i wyrazisty zapach pozostaje z nami przez cały dzień. Ochrona była średnia, tak jak w przypadku jego poprzednika, jednak w spokojne dni kiedy niezbyt się męczymy będzie wystarczająca.



Znacie te zapachy? Skusicie się?
#ambasadorkalpm #swiezosclpm

4 komentarze:

  1. Ja się nie zgłaszam do tych testów, bo u mnie ta marka się nie sprawdza :/ czytałam praktycznie same pozytywne opinie a u mnie buble :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię ich kosmetyki, zwłaszcza te do kąpieli :)

      Usuń
  2. LPM lubi mnie uczulić i wysusza mi skórę :(

    OdpowiedzUsuń