Equilibra - kosmetyki ze świetnym składem

20:09:00 Szafa Zapachów 7 Comments

Hej kochani!
Słońce chyba zawitało do nas na dobre. Na dworze żar leje się z nieba, a ja właśnie popijam wodę z cytryną i piszę dla Was recenzję świetnych kosmetyków od Equlibry! Ten kto ich nigdy nie używał niech żałuje, albo biegnie szybko do najbliższej drogerii! :D


Aloesowa pasta do zębów 



Pasta do zębów w formie delikatnego żelu o  świeżym miętowym smaku, wolna od sacharyny. Łączy w sobie kojące działanie aloesu i escyny z antyseptycznym działaniem olejku z drzewa herbacianego. Mentol w sposób naturalny odświeża jamę ustną. Stosowana regularnie, przy prawidłowym szczotkowaniu zębów przez co najmniej minutę, pomaga chronić zęby przed próchnicą i powstawaniem kamienia nazębnego, a także zapobiega chorobom dziąseł i zapewnia świeży oddech. Kontrolowane właściwości ścierne, nie uszkadza szkliwa.

Zaczynając używać tej pasty myślałam sobie "ot taka zwykła pasta". Jednak wraz z każdym myciem zębów byłam coraz bardziej nią zachwycona. Po pierwsze ma fajną, żelową konsystencję i śliczny, zielony kolor :) Po drugie świetnie odświeża i posiada przyjemny, miętowy smak (aloesu jakoś tu nie wyczułam :p). Po trzecie dobrze myje zęby, leciutko się pieni i ma świetny skład!

12,79zł/75ml KLIK



Arganowa woda micelarna



Usuwa wszelkie ślady makijażu i zanieczyszczenia, pozostawiając skórę świeżą i stonowaną. Micele powstałe ze środków powierzchniowo czynnych pochodzenia roślinnego, wybrane ze względu na ich efektywność i łagodność dla skóry, skutecznie przechwycają zanieczyszczenia oraz pozostałości makijażu, ułatwiając demakijaż i delikatne oczyszczanie skóry. ZAWIERA 98% składników naturalnego pochodzenia, w tym: środki powierzchniowo czynne z oleju arganowego, kwas hialuronowy, wyciąg z gardenii. Sposób użycia: Stosować rano i wieczorem, przecierając wacikiem skórę twarzy, oczu i ust.

Ta woda chyba najbardziej przypadła mi do gustu :) Świetnie radzi sobie ze zmyciem każdego rodzaju makijażu oraz z oczyszczeniem twarzy z jego resztek. Jest całkiem wydajna - używam jej od jakiegoś miesiąca, a wciąż mam ok połowę buteleczki. Jej zapach jest bardzo przyjemny dla nosa, lekko słodki ale przy tym bardzo delikatny. Dodatkowo woda w żaden sposób mnie nie podrażniła :)

17,99zł/200ml KLIK


Żel oczyszczający do rąk z masłem Shea


Oczyszczający żel z masłem  shea  to delikatny środek czyszczący idealny do codziennej higieny skóry rąk i twarzy. W oparciu o masło shea i glicerynę roślinną wytwarza się delikatna pianka, która oczyszcza i odżywia skórę,  przywracając  jej miękkość. Środki powierzchniowo czynne pochodzenia roślinnego, delikatnie oczyszczają zachowując naturalną równowagę skóry. W 100% czyste masło shea odżywia, chroni i zmiękcza skórę dłoni i twarzy.  


To mydełko stosowałam głównie jako mydło do rąk. Bardzo ładnie się pieniło, świetnie nawilżało dłonie i słodziutko pachniało.

15,99zł/300ml KLIK


Aloesowy krem do twarzy



Krem z wysoką zawartością  aloesu (40%). Działa kojąco i nawilżająco. Nieperfumowany,  szybko się wchłania bez smarowania. Formuła z wyselekcjonowanymi składnikami roślinnymi, bez parafiny i olejów mineralnych, nawilża i delikatnie chroni skórę twarzy.

Bardzo się polubiłam z tym kremem. Stosuję go codziennie rano i muszę powiedzieć że super się sprawdza jako baza pod podkład. Ma delikatny, aloesowy zapach i momentalnie się wchłania! Świetnie nawilża i wygładza. Gdy mam mocno przesuszoną lub podrażnioną cerę daje mi niesamowite uczucie ukojenia i złagodzenia. Dla mnie ideał zwłaszcza w tak gorące dni jak dzisiaj :)

17,49zł/75ml KLIK


Używacie kosmetyków tej firmy?

7 komentarzy:

  1. Miałam micela, bardzo dobrze się u mnie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam inne produkty z serii aloesowej i arganowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ich produkty choć ostatnio rzadko u mnie goszczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie produkty tej marki mnie ciekawią, bo nie miałam jeszcze okazji och stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ta pasto, natomiast z żelem niezbyt się polubiłam głównie przez zapach.

    OdpowiedzUsuń
  6. O calej marce czytalam sporo dobrego. Musze cos nabyc, abym mogla sama sprawdzić czy i u mnie tak dobrze sie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kilka kosmetyków tej marki i wspominam je bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń