Delia, Box pełen kosmetyków do pielęgnacji twarzy

18:48:00 Szafa Zapachów 10 Comments

Hej kochani!
W ostatnich dniach Delia zasypywała mnie nowościami do makijażu oraz do pielęgnacji włosów, a ja jeszcze nie zdążyłam Wam opisać kosmetyków z poprzedniego boxa! Był on pełen nowości do demakijażu twarzy z serii Dermo System.


Linia Dermo System to nowości Deli, które składają się aż z 7 kosmetyków. Oto i one:
* żel do mycia twarzy i okolic oczu
* woda micelarna do twarzy i okolic oczu
* olejek hydrofilowy do mycia i oczyszczania twarzy i okolic oczu
* płyn dwufazowy do demakijażu okolic oczu i ust
* hipoalergiczny płyn dwufazowy do demakijażu
* mleczko do demakijażu twarzy i okolic oczu *mgiełka tonizująca do twarzy, szyi i dekoltu

Żel do mycia twarzy i okolic oczu


Żel znajduje się w 200ml opakowaniu z pompką, co znacznie ułatwia jego aplikację. Ma całkiem gęstą i żelową konsystencję, bardzo przyjemnie pachnie i ładnie rozprowadza się po twarzy. Żel delikatnie myje, nie wysusza i nie ściąga skóry. Jak dla mnie idealny dla każdej cery.

9,80zł/200ml

Woda micelarna do twarzy i okolic oczu


Woda micelarna to kolejny produkt o pojemności 200ml. Świetnie sprawdziła się u mnie do demakijażu twarzy jak i do odświeżenia skóry z rana. Woda nie pozostawia tłustej powłoczki, a po jej użyciu skóra jest przyjemnie ukojona.

9,80zł/200ml

Olejek hydrofilowy do mycia i oczyszczania twarzy i okolic oczu


Ten produkt wzbudził we mnie największe obawy z całej siódemki. Od dawna na rynku kosmetycznym modne są olejki do demakijażu, jednak ja jakoś sceptycznie do nich podchodzę. Ale jeśli już jestem w posiadaniu takiego kosmetyku to postanowiłam go wypróbować. Olejek znajduje się w 150ml opakowaniu z dozownikiem. Wylewałam go na wacik (2 pompki), następnie przykładałam go na parę sekund do oka i w razie potrzeby jeszcze lekko przetarłam powiekę. Muszę Wam przyznać, że olejek bardzo dobrze zmywa makijaż! Jedyne co mi w nim przeszkadzało to tłusta powłoka, która pozostawała po nim na twarzy. Dlatego też od razu musiałam umyć twarz żelem żeby się jej pozbyć. Warto jeszcze powiedzieć, że zapach olejku był bardzo przyjemnie słodki :)

16,80zł/150ml

Płyn dwufazowy do demakijażu okolic oczu i ust


Z racji że jest to dwufazowy płyn przed użyciem należy nim wstrząsnąć. Troszkę mnie to denerwowało, bo ledwo wylałam trochę płynu na wacik, a on już się rozwarstwił i musiałam znowu nim potrząsać. Jeśli chodzi o działanie, to jestem z niego bardzo zadowolona. Płyn świetnie zmywał makijaż z oczu i z ust. Dodatkowo ładnie ścierał podkład. Przyjemnie pachniał i nie szczypał w oczy. 


9,80zł/200ml

Hipoalergiczny płyn dwufazowy do demakijażu



Płyn znajduje się w troszkę mniejszym opakowaniu niż pozostałe kosmetyki - 150 ml. Jest to fajna alternatywa na podróże, co bardzo mi się podoba. Płyn jest całkowicie bezzapachowy. Niestety równie szybko się rozwarstwia jak jego poprzednik :/ Używałam go głównie do demakijażu oczu i muszę powiedzieć, że świetnie sobie z nim radził. 

9,80zł/150ml

Mleczko do demakijażu twarzy i okolic oczu


Mleczko testowała moja mama i była z niego bardzo zadowolona! Po pierwsze mleczko miało bardzo delikatny i przyjemny zapach. Wystarczyło chwilę przytrzymać go za pośrednictwem wacika na powiece, a cały makijaż był już zmyty. Delikatna powłoczka, która pozostawała po jego użyciu na twarzy przyjemnie koiła i nawilżała.

9,80zł/200ml

Mgiełka tonizująca do twarzy, szyi i dekoltu
  

Mgiełka znajduje się w 150 ml opakowaniu. Bardzo się z nią polubiłam już od pierwszego użycia. Świetnie odświeżała, koiła i delikatnie nawilżała. Używałam jej zawsze rano po przebudzeniu, a czasem też w ciągu dnia lub do nakładania podkładu mineralnego na mokro. Bardzo podobał mi się jej słodziutki zapach, który pozostawał ze mną przez dłuższą chwilę po jej użyciu. Jak najbardziej polecam!

7,90zł/150ml


Wpadło Wam coś w oko? 

10 komentarzy:

  1. Polubiłam tę serię. Nie korzystam jedynie z mleczka.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tych produktach czytalam sporo dobrego. Niestety ich nie testowalam, bo nawet nie widzialam w sklepach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że można je dostać w Rossmannie i Super Pharm :)

      Usuń
  3. nie znam żadnego z tych produktów...

    OdpowiedzUsuń
  4. Delia ma sporą ofertę, dzieki tylu różnym produktom każda znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze testuje.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. konkretna paczka :) znam kilka kosmetykow tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :D Nie wiedziałam od czego zacząć testy, tyle tego było :P

      Usuń