Algowa pielęgnacja ciała z Le Petit Marseillais

18:28:00 Szafa Zapachów 8 Comments

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z recenzją balsamu do ciała o pięknym, letnim zapachu alg morskich Le Petit Marseillais. Balsam sprawdza się idealnie w ciepłe dni, głównie za sprawą swojego pięknego, świeżego zapachu. Zapraszam!


Od producenta:
Le Petit Marseillais zaprasza Cię na zmysłowy rytuał morskiej pielęgnacji. Odkryj dobroczynne działanie składników zamkniętych w odzywczym balsamie do ciała Le Petit Marseillais. Bogata konsystencja balsamu szybko wchłania się w skórę, nie pozostawiając tłustej warstwy.



Moja opinia:
Balsam znajduje się w 200ml opakowaniu. Jego szata graficzna bardzo mi się podoba, jest przejrzysta i cieszy oko. Balsam ma świetną konsystencję. Jest bardzo lekka, szybko się wchłania i nie pozostawia lepiej warstwy na skórze. Dzięki temu jest idealny na lato. Uwielbiam się nim smarować rano, tuż po prysznicu. Jego zapach wprawia mnie w świetny nastrój na cały nadchodzący dzień. Jest niesamowicie świeży, lekki i morski. Dodatkowo całkiem długo utrzymuje się na skórze :D Jeśli chodzi o jego właściwości nawilżające to mi wystarczały, jednak szczerze mówiąc nie wiem czy przy skórze bardzo suchej dałby radę.

 

Podsumowując, jak najbardziej polecam Wam ten balsam ze względu na jego piękny zapach i świetną konsystencję, jednak nie każdy będzie zadowolony z poziomu nawilżenia jaki daje.

Dostępność: Rossmann, Super-Pharm, inne drogerie
200ml/16,99zł

8 komentarzy:

  1. Ślicznie pachnie, mam ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba skuszę się jeszcze na coś z tej linii zapachowej :D

      Usuń
  2. Nie skuszę się. Nie lubię tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kiedyś za nią nie przepadałam, ale jakoś ostatnio dużo ich kosmetyków mnie do siebie przekonało :)

      Usuń
  3. Oooo :) algi bardzo lubię więc chętnie bym to sprawdziła! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sierpniu w Rossmannie ma być promocja 2+2 m.in. na balsamy do ciała, więc warto wtedy włożyć go do koszyka :D

      Usuń
  4. Uwielbiam ich żele pod prysznic :) A balsamów mam pod dostatkiem, więc na razie nie kupuję żadnych ;)

    OdpowiedzUsuń