Mango Peach Salsa Yankee Candle

19:24:00 Szafa Zapachów 9 Comments

Witajcie!
Ostatnio pogoda na dworze jest piękna. Świeci słońce, liście powoli zmieniają swoje barwy. Myślałam że pod koniec września będę już tylko palić w kominku zapachy ciepłe i otulające, jednak korzystam z pięknej, słonecznej pogody i wciąż rozkoszuję się wakacyjnymi aromatami. Dziś pod lupę biorę zapach Mango Peach Salasa od Yankee Candle.



Od producenta:Splątane w tanecznym uścisku i poruszające się w rytm salsy owoce tworzą wokół siebie nastrój cudownej, letniej egzotyki. Salsa sporządzona z dojrzałych cytrusów, soczystego mango, uwodzącej słodkim nektarem brzoskwini to prawdziwy, tropikalny koktajl, dla równowagi doprawiony szczyptą różowego pieprzu i pobudzającego imbiru. Owocowy taniec, owocowy shake, owocowa przygoda przeżywana na rajskiej plaży. Po prostu – doskonale skomponowany, pięknie pachnący, w pełni naturalny wosk Mango Peach Salsa, który zaprasza do tańca, karmi ciało i uwodzi zmysły obietnicą egzotycznych wakacji.




Moja opinia:
Zapach jest przepiękny! Na sucho tarta pachniała bardzo delikatnie i zdradzała mało swojego piękna. Jednak po jej odpaleniu w kominku zapach eksplodował! Nagle znalazłam się w słonecznej Hiszpanii, a przede mną talerz świeżych owoców: mango i brzoskwiń. Lekko kwaśnych, świeżych ale jakże soczystych. A wszystko to skąpane w odrobinie imbiru. Różowego pieprzu tu nie wyczułam, bo szczerze to nie mam pojęcia jak on pachnie :p


Zapach zadziwił mnie swoją trwałością, bo czasami aż musiałam go przygasić taki był mocny. A w pokoju utrzymywał się bardzo długo.
Dla mnie ten zapach to kwintesencja lata. Paląc go w okresie jesiennym możemy je sobie przedłużyć choć na chwilę.

Dostępność: Goodies 22g/9zł

9 komentarzy:

  1. Już sam kolor sugeruje się soczystego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mango to jeden z moich ulubionych owoców, więc taki wosk jest idealnie trafiony w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wolę bardziej otulające aromaty, jednak ten zapach totalnie mnie zauroczył :D

      Usuń
  4. Kochana, tak opisałaś ten zapach, że aż mam ochotę kupić tę świeczkę! Na jak długi czas starczają świeczki tej firmy? Nigdy ich nie miałam, a cena zawsze odstrasza, ale być może są wydaje i opłacalne dla pięknych zapachów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest akurat wosk zapachowy i kosztuje 9 zł :) Mam w swojej kolekcji duuużo wosków, więc nie używam cały czas tych samych zapachów, dlatego w moim przypadku każdy z nich starcza na długo. Ale jeśli miałabym być dokładna to średnio na ok 7-8 użyć :)

      Usuń