Pielęgnacja stóp w kilku krokach, Delia Cosmetics

16:06:00 Szafa Zapachów 10 Comments

Hej kochani!
Jestem osobą, która bardzo dba o swoje stopy. Przez okrągły rok używam różnych kremów, peelingów i innych kosmetyków do pielęgnacji stóp. Dlatego też bardzo się ucieszyłam, gdy w moje ręce wpadło pudełko pełne nowości do pielęgnacji stóp od Delia Cosmetics. Zapraszam na recenzje! 



W skład zestawu wchodzą:
- kąpiel perełkowa do stóp z mocznikiem 45%
- peeling do stóp
- krem-pianka do stóp
- maska do stóp wygładzająco-regenerująca
- ekspresowy żel do usuwania zrogowaceń 
- pilerka

Kosmetyków z serii Good Foot Podology należy używać według numerów zawartych na opakowaniach:
1.0 – do stosowania przed złuszczaniem i pielęgnacją.
2.0 – do stosowania po kąpieli stóp
3.0 – pielęgnacja do codziennego stosowania
3.1 – kuracja
3.2 – jednorazowy zabieg
4.0 - uzupełnienie pielęgnacji, do codziennego stosowania



Kąpiel perełkowa do stóp znajduje się w 200 g (16zł) opakowaniu. W środku znajdziemy zielone kuleczki, które przepięknie pachną zieloną herbatą. Wystarczy wsypać jedną nakrętkę kuleczek do gorącej wody by stopy mogły się zregenerować, odpocząć i przygotować do dalszej pielęgnacji. Muszę przyznać, że kuleczki sprawdziły się u mnie idealnie.

Peeling do stóp znajduje się w 60 ml tubce (13zł). Jest on bardzo gęsty, przez co automatycznie starcza na bardzo dużo użyć. Peeling jest bardzo mocny, moim zdaniem mógłby być zamiennikiem pumeksu. Po jego użyciu stopy były niesamowicie gładkie i miękkie w dotyku.



Krem-pianka do stóp (13zł) to moje wielkie odkrycie! Zakochałam się w tym kosmetyku od pierwszego użycia. Krem znajduje się w 60 ml opakowaniu i wydawać by się mogło, że jest to mała pojemność, a jednak starcza na bardzo długo! Najbardziej podoba mi się w niej jej konsystencja. W momencie wyciśnięcia pianki na rękę ona rośnie i rośnie. Bardzo szybko się wchłania i pozostawia uczucie ulgi i ukojenia suchych stóp. Dodatkowo pięknie pachnie :)

Maska do stóp (12zł) to produkt jednorazowy. W pudełku znajdziemy 10 ml saszetkę z maską oraz skarpetki. Maska ma dosyć gęstą i bogatą konsystencję. Trzymałam ją razem ze skarpetkami na stopach przez ok 1 godzinę. Po tym czasie stopy były gładkie i miękkie w dotyku.


Ekspresowy żel do usuwania zrogowaceń (15zł) to produkt, który średnio się u mnie sprawdził, a dokładniej u mojej mamy. Mama nakładała go punktowo raz w tygodniu przez wacik na stopy, następnie owijała stopy folią i tak trzymała przez 15 min. Po tym czasie spłukiwała nadmiar kosmetyku i powinna zmiękczone miejsca odsuwać za pomocą łopatki. Jednak żel nie robił kompletnie nic i nie było co odsuwać :/

Pilerka to taki peeling i pumeks 2w1. Bardzo przyjemnie masuje i złuszcza martwy naskórek. Jest bardzo delikatna, więc nie trzeba się bać że można sobie nią zrobić krzywdę. Moim zdaniem każdy powinien mieć coś takiego u siebie w łazience.


Jak widzicie prawie wszystkie kosmetyki z boxa się u mnie sprawdziły. Polecam Wam wypróbować nowa linię Good Foot Podology :)

10 komentarzy: