Oczyszczający żel do mycia twarzy czysta glinka, L'oreal

19:52:00 Szafa Zapachów 14 Comments

Hej kochani!
Mycie twarzy żelem to dla większości z nas czynność o której często zapominamy lub najzwyczajniej w świecie nam się nie chce tego robić. Muszę się Wam przyznać, że jeszcze niedawno tak własnie było i u mnie. Byłam zbyt zmęczona żeby jeszcze myśleć o codziennym używaniu żelu do twarzy i zmywałam makijaż tylko płynem micelarnym, potem przetarłam twarz tonikiem i nakładałam krem. Odkąd odkryłam cudowny żel do twarzy L'oreal z glinką myję twarz regularnie - codziennie wieczorem. Czasem też zrobię to rano, jednak przy cerze trądzikowej nie jest wskazane mycie twarzy żelem dwa razy dziennie - wystarczy przemycie samą wodą. Serdecznie Was zapraszam na recenzję tego niedawno odkrytego przeze mnie cuda!



Od producenta:

Laboratoria L'Oréal Paris wyselekcjonowały 3 mineralne glinki i połączyły je z ekstraktem z eukaliptusa, tworząc wyjątkową formułę żelu, dzięki której skóra jest idealnie oczyszczona, świeża i zmatowiona każdego dnia. Żel zmienia się w delikatną pianę, aby oczyścić skórę z zanieczyszczeń i nadmiaru sebum oraz widocznie zmniejszyć błyszczenie się skóry. Natychmiast skóra jest dokładnie oczyszczona, odświeżona i pozbawiona nadmiaru sebum. Dzień po dniu skóra oddycha, jest zmatowiona i widocznie piękniejsza. DO KAŻDEGO TYPU SKÓRY

Skład:


Moja opinia:
Żel znajduje się w 150 ml tubce. Na początku myślałam, że jest ona nieprzezroczysta, jednak gdy doszłam do połowy opakowania zobaczyłam że dopiero tu widać zużycie.
Żel ma świetną konsystencję! Jest ona niesamowicie gęsta. Przypomina mi glinkową maskę do twarzy. 
Wystarczy naprawdę niewielka ilość by umyć nim całą twarz. Dodatkowo ten zielony kolor :D Zapach był bardzo delikatny, trudny do opisania, jednak tak jak w przypadku konsystencji przypominał mi glinkową maskę. Żel delikatnie się pieni w kontakcie z wodą. Zazwyczaj poświęcam minutę na to aby chwilkę poleżał na mojej buzi, a następnie go zmywam. Po tym czasie moja buzia była świetnie oczyszczona i zmatowiona. Przestała się świecić i była niesamowicie gładka. Przy jego regularnym stosowaniu ten efekt zaczął się utrzymywać. A najważniejsze było dla mnie to, że żel nie powodował uczucia ściągnięcia, co tak często się zdarza przy różnych żelach do twarzy. 



Cena: 29,99zł/150ml
Jestem bardzo zadowolona z efektów tego żelu. Bardzo często można go dostać na promocji. Ja akurat upolowałam go w Rossmannowej akcji 2+2 na kosmetyki do twarzy.
Używałyście?


14 komentarzy:

  1. O, coś nowego dla mnie! Bardzo interesujący produkt, jeśli trafię na promocję, na pewno zastanowię się, czy z niej nie skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nie kusi mnie ten produkt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie od samego początku bardzo zainteresował i sprawdził się wspaniale :)

      Usuń
  3. Miałam różne produkty od L'oreal, ale nic się u mnie nie sprawdziło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie rzadko sięgam po kosmetyki tej firmy ale w końcu postanowiłam coś wypróbować :D

      Usuń
  4. z tej serii miałam maseczkę, ale piekła mnie po niej twarz i wolę nie ryzykować z innymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to rzeczywiście, ja też bym już nie ryzykowała :/

      Usuń
  5. Nie słyszałam chyba o nim wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ten żel już od dawna się marzył, bo dużo o nim słyszałam :D :p

      Usuń
  6. Widziałam go właśnie na rossmanowskiej półce i byłam bardzo ciekawa, zwłaszcza po moich zachwycie maseczkami z glinką. Może kiedyś się przełamię i go wypróbuję - na mojej półce od chyba dwóch lat stoi niezastąpiona Bioderma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej zawsze sięgam po coś innego do twarzy, bo w końcu tyle jest tych kosmetyków :p

      Usuń