Krem do rąk zielona herbata, The Secret Soap Store

17:07:00 Szafa Zapachów 6 Comments

Hej kochani!
Uwielbiam kupować kremy do rąk. Używam ich praktycznie non stop, więc moja kosmetyczka wciąż się o nie powiększa. Dziś zapraszam Was na recenzję jednego z droższych kremów, jakie miałam okazję stosować, a mianowicie kremu The Secret Soap Store o pięknym zapachu zielonej herbaty.


Od producenta:
Krem do pielęgnacji suchej i podrażnionej skóry rąk. Zawiera 20% masła shea. Masło to zwane również karite`oznacza `życie`, jest wysoce cenione za swoje zmiękczające skórę właściwości, oraz zdolność leczenia podrażnionej powierzchni skóry. Masło shea pozyskiwane z drzew masłosza zawiera substancje tłuszczowe, witaminy A, E, F oraz naturalne filtry chroniące przed promieniowaniem UVB.


Moja opinia:
Krem przyciągnął moją uwagę już na sklepowej półce w jednej z Lubelskich drogerii. Był spakowany w kartonowe pudełeczko, które prezentowało się bardzo prosto i elegancko. Jednak w środku znajdował się krem w tubce, która trochę przypominała mi maść. To już tak świetnie się nie prezentowało :/ Zakrętka - zwykła plastikowa, a tubka bardzo twarda i sztywna, która bardzo utrudniała mi wydobycie kremu.




Jeśli chodzi o działanie to krem bardzo dobrze radził sobie z nawilżaniem. Po jego użyciu miałam bardzo gładkie dłonie, jednak dało się na nich wyczuć warstwę tłustego filmu. To głownie dlatego, że krem jest bardzo gęsty i tłusty co powoduje że lepiej używać go wieczorem, gdy nic już nie musimy robić, bo inaczej wszystko zatłuścimy.
Zapach był bardzo przyjemny - świeży i nienachalny. Uwielbiam wszytko co pachnie zieloną herbatą, a tu była ona odwzorowana w 100%


Podsumowując, krem mnie aż tak nie oczarował ale też nie mówię że był kiepski. Po prostu jak na tak wysoką cenę - 24 zł spodziewałam się czegoś lepszego. 
Porównując go z jego winogronowym bratem KLIK wypada on o wiele gorzej :/ 


6 komentarzy:

  1. Jeszcze z tą marką nie miałam przyjemności, żeby próbować któryś z kremów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem te kremy dobrze sprawdzą się zimą. Warto je wypróbować, żeby wyrobić sobie opinię na ich temat :)

      Usuń
  2. Nie lubię takich tłustych rąk po użyciu kremu :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Za taką cenę faktycznie powinien być lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę drogi w kontekście działania. Mi nie przeszkadza jak kosmetyk przypomina maść. Wtedy mam wrażenie jakby miał lepiej działać :)

    OdpowiedzUsuń