Nowa kampania Le Petit Marseillais - truskawka w roli głównej

22:40:00 Szafa Zapachów 8 Comments

Ruszyła kolejna kampania Le Petit Marseillais!
Każda z Was może wziąć w niej udział. Wystarczy, że wejdziecie na portal Le Petit Marseillais i wykonacie dwa zadania:
* wypełnicie ankietę rekrutacyjną
* udostępnicie na swoim profilu publicznym (fb, blog, Instagram itp) grafikę znajdującą się poniżej wraz z wymaganymi tagami #truskawkowylpm #twojachwilalmp #ambasadorkaLPM
Łatwizna!


Do testów będzie cudowny, truskawkowy żel pod prysznic <3 A może i coś jeszcze?

Weźmiecie udział?

8 komentarzy:

  1. Zapach musi być świetny, fajna kampania. Może wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zużyłam już dwa opakowania tego żelu - uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to szybka jesteś :D Może uda ci się zużyć i trzeci dzięki kampanii LPM :p

      Usuń
  3. Po raz pierwszy wzięłam udział w rekrutacji do kampanii LPM, mam nadzieję, że się uda :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej się nie zgłoszę. Testowałam klika produktów tej firmy i żaden się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko kilka swoich ulubieńców wśród tej firmy, bo często zapachy mi nie odpowiadają. Jednak w truskawce pokładam duże nadzieje :D

      Usuń