Denko#sierpnia oraz przegląd nowości

23:09:00 Szafa Zapachów 16 Comments

Hej kochani!
Jak te wakacje szybko zleciały!
Ostatni tydzień sierpnia spędziłam nad jeziorem, więc dziś wracam do Was z naładowanymi bateriami i z denkiem sierpnia oraz całkiem ciekawym przeglądem nowości w mojej kosmetyczce. Zapraszam!


1. Olejek w kremie do włosów, Marion - na początku bardzo fajnie się u mnie sprawdzał. Ładnie wygładzał włosy, jednak po jakimś czasie zaczął je obciążać, więc przestałam go stosować aż jego termin ważności kazał mi się go pozbyć

2. Odżywka, szampon olejek rycynowy&migdał, Garnier - zestaw sprawdził się u mnie bardzo fajnie. Moje włosy były ładnie nawilżone, wygładzone i odżywione. Jedyne do czego bym się przyczepiła to trochę za mocny i mdły zapach kosmetyków

3. Szampon nawilżająco-regenerujący do włosów, Shauma - kosmetyk ładnie mył i odświeżał, a do tego miał piękny, świeży zapach

4. Suchy szampon, Batiste - świetnie odświeżał włosy i nadawał im lekkości


5. Krem do opalania SPF 20, Cien
- krem ładnie pachniał i dawał świetną ochronę przed słońcem


6. Olejek do opalania SPF 25, Sun Ozon - to moje odkrycie tego lata! Aplikacja tego olejku była bardzo łatwa i przyjemna, kosmetyk szybko się wchłaniał, przyjemnie pachniał i super chronił przed słońcem


7. Pomarańczowy peeling do ciała, Yasumi - peeling pięknie pachniał i super masował ciało, jednak był mało wydajny. Więcej na jego temat napisze w oddzielnym poście

8. Pianka do mycia ciała Mleko, Organique - cudowny kosmetyk <3 Pianka przepięknie pachniała, miała wspaniałą konsystencję i super myła. Recenzja KLIK

9. Pielęgnujący żel pod prysznic Hawai Flower Oil, Nivea - żel świetnie mył i przepięknie pachniał. Recenzja KLIK


10. Żel pod prysznic konwalia, Yves Rocher - żel miał piękny zapach konwalii, ładnie mył i był całkiem wydajny


11. Kokosowy krem do rąk, Yves Rocher - krem cudownie nawilżał, szybko się wchłaniał i pięknie pachniał kokosem

12. Mydło do rąk mango&kolendra, Yves Rocher - mydło było bardzo wydajne, ładnie się pieniło i przyjemnie pachniało 


13. Żel do golenia, Venus  - żel miał piękny, słodki zapach, był bardzo wydajny i świetnie pielęgnował skórę

14. Antyperspirant, Dove - bardzo dobrze chronił i ślicznie pachniał


15. Regenerująca maseczka do twarzy kurkuma&chia, Bielenda - maseczka naprawdę pozytywnie mnie zaskoczyła. Świetnie oczyszczała, matowiła i do tego super pachniała. Niedługo pojawi się jej recenzja


16. Odżywka do włosów zniszczonych i łamliwych, Isana - taka tubka starczyła mi na 2 użycia. Fajnie wygładziła i nawilżyła włosy

17. Żel do ciała po opalaniu, Sephora - żel fajnie ukoił wysuszoną słońcem skórę

18. Maseczka oczyszczająco-detoksykująca, Oillan - maseczka fajnie oczyszczała i redukowała wydzielanie sebum

19. Bananowa maska w płachcie A'pieu - maseczka oczarowała mnie swoim cudownym zapachem bananów, jednak dosyć mocno wysuszyła mi buzię :/



20. Lakiery do paznokci - zrobiłam mały przegląd lakierów i postanowiłam powyrzucać te których już nie używam. Kilka z nich było naprawdę fajnych


No i dobrnęliśmy do końca denka. Teraz czas na nowości kosmetyczne!



W sierpniu skorzystałam z chyba mojej ulubionej w roku promocji w Rossmannie 2+2. Jak widzicie podeszłam do niej aż 3 razy. Skusiłam się na:
* maskę do włosów Goji, Garnier Fructis
* maskę do włosów Papaya, Garnier Fructis 
* balsam do ciała, Neutrogena
* balsam do ciała, Dove
* masło do ciała Karite, Bielenda
* krem do ciała neroli&zielona herbata, Bielenda
* krem do ciała monoi&proteiny jedwabiu, Bielenda
* maskę nawilżającą i oczyszczającą, Ziaja
* maskę oczyszczającą i nawilżającą, Isana


Promocja w Super-Pharm też mnie nie ominęła. Tutaj kupiłam już tylko dwie rzeczy: limonkowy płyn micelarny oraz żel do mycia twarzy o zapachu zielonej herbaty od Bielendy.


Skorzystałam z sierpniowej ulotki Yves Rocher i skusiłam się na żel pod prysznic o zapachu cytryny z bazylią, a w prezencie dostałam mini płyn micelarny oraz mini szampon do włosów.


Od firmy Love Me Green dostałam energetyzujący peeling do ciała oraz krem do twarzy na noc.



W Rossmannie kupiłam też kilka niezbędnych mi rzeczy:
* piankę do golenia, Isana
* suchy szampon, Batiste
* szampon do włosów zniszczonych, Gliss Kur
* kojącą maseczkę do twarzy, Selfie Project
* maskę w płachcie z wit C, Garnier
* odżywcze maseczki do twarzy, Soraya
* oczyszczającą maseczkę do twarzy, Himalaya


Firma Tahe podarowała mi mini zestaw kosmetyków do włosów: szampon oraz maskę.


Skusiłam się też na parę rzeczy z Biedronki. Kupiłam dwie maski w płachcie, punktowe plasterki na wypryski oraz matującą esencję tonizującą



Laura Conti podarowała mi ogromna paczkę pełną różności. Znajdziemy tu zmywacze do paznokci, pomadki i peeling do ust, gąbeczkę do makijażu, maskę do stóp, odżywkę do paznokci oraz szczotkę do brody z włosia dzika (wybierając ją byłam pewna że będzie to zwykła szczotka do włosów, jednak spróbuję ją przetestować właśnie na swoich włosach)


No i na koniec moja kolejna paczuszka od Revers Cosmetics. Tym razem do testów dostałam:
*matujący podkład Fix Mat All in One 30 Natural Beige 
*puder prasowany Fix Mat 02
*pomadkę do ust w płynie Vivat Shine Liquid Lipstick 04
*puder bronzujaco-rozsświetlajacy Bronze&Shimmer 01
*zapachową mgiełkę do ciała Body Mist Sparkling Kiss Champagne&Strawberries

Wpadło Wam coś w oko?

16 komentarzy:

  1. Jakie ogromne jest Twoje denko! Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze oglądam denka ( i te mniejsze i te większe ) i przeglądam jakie opakowania się w nich przewijają. Zaskakujące ale w denkach ( i postach z nowościami ) poznaję najwięcej kosmetyków, które później wpisuję na listę tych koniecznych do poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne denko i jeszcze fajniejsze nowości. Też bardzo lubię tę serię z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ulubione HairFoody widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, ja przegapiłam tę sierpniową promocję w Rossmannie, a też uważam, że to najlepsza promka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :/ Ale może jeszcze w ciągu roku będzie podobna promocja :D

      Usuń
  6. Bardzo jestem ciekawa marki tahe,nie znam ale wyglądają obiecujaco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś ich szampon i byłam z niego bardzo zadowolona :) Myślę że ten duet też się u mnie sprawdzi :D

      Usuń
  7. Fajne, duże denko, widzę ulubiony Dove. Żel z YR też miałam, dawno bardzo i szampon kokos. Nowości ciekawe, też mnie kusi zielona herbata, ale u mnie sp nie ma. Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Jestem bardzo ciekawa tego kremu z Dove :D

      Usuń
  8. Świetne denko. Też zużyłam żel Nivea. Zgadzam się, że zapach ma śliczny :)

    OdpowiedzUsuń