Rozświetlacze od Revers Cosmetics

14:29:00 Szafa Zapachów 8 Comments

Witajcie!
Dziś chciałam napisać Wam parę słów na temat paletki Lumi Strobing z trzema, pięknymi rozświetlaczami od Revers Cosmetics. Zapraszam!



Od producenta:

Zestaw trzech odcieni rozświetlaczy wypełnionych błyszczącym pigmentem. Dzięki kremowo-pudrowej formule, wszystkie odcienie idealnie się blendują i pozostawiają perfekcyjny, ultrabłyszczący połysk. Wszystkie odcienie posiadają rozświetlające mikrocząteczki tworzące na skórze modny efekt tafli. Rozświetlacze można ze sobą łączyć lub nakładać oddzielnie na twarz i ciało, aby rozświetlić skórę promiennym blaskiem. Lumi Strobing Professional Highlighter Palette daje możliwość stopniowego budowania krycia, dla delikatnego i naturalnego lub intensywnego efektu. Wysoka zawartość pigmentów i niezwykle lekka formuła sprawiają, że makijaż jest długotrwały. Zestawy dostępne są w czterech wersjach kolorystycznych.





Moja opinia:

Zacznę od tego, że robiąc zdjęcia kasetka mi upadła i jeden z rozświetlaczy jak widzicie się pokruszył :/ Niemniej jednak, w kasetce znajdziemy trzy, różne odcienie rozświetlaczy. Ja zdecydowałam się na paletkę o numerze 02, która zawiera w sobie bardzo ciekawe odcienie. Znajdziemy tu rozświetlacz dający lekko fioletowy odcień (pokruszony) oraz dwa ze złotą poświatą. Każdy z nich pięknie wygląda na policzkach. Maja wspaniałą pigmentację oraz lekko kremową formułę dzięki czemu z łatwością się je nakłada. Jeśli chodzi o ich wytrzymałość, to pięknie trzymają się na buzi przez cały dzień. 



Dostępność:
12,5g/14,99zł KLIK

Używacie rozświetlaczy na co dzień, czy raczej na większe wyjścia?

8 komentarzy:

  1. Ostatnio sporo o nich czytam, mają bardzo ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej ich nie poznam, ale super że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam rozświetlacze i namiętnie ich uzywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja rozświetlaczy nie używam, ale bardzo podoba mi się efekt na innych buźkach

    OdpowiedzUsuń