Peach Bellini Country Candle

16:01:00 Szafa Zapachów 9 Comments

Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z recenzją świeczki Country Candle o soczyście owocowym zapachu Pach Bellini. Zapraszam!



Od producenta:
Świeży, smakowity, zaskakujący! Poczuj moc świeżego brzoskwiniowego koktajlu. Zapach dla wielbicieli owocowych aromatów.Tak prawdziwie brzoskwiniowy,że nie można mu się oprzeć. Przekonaj się sam.



Moja opinia:
Zapach niesamowicie spodobał mi się na sucho, więc musiał być mój! Po odpaleniu staje się bardzo intensywny, co mnie trochę zdziwiło (ale na plus), bo zazwyczaj świece mają słabszą moc niż woski. Zapach jest przepiękny, czuć tu soczystą, słodką brzoskwinię. Aromat przypomina mi lizaki Chupa Chups o smaku brzoskwiniowym. Taka świeczka starcza na kilka popołudniowych paleń. Jeśli lubicie owocowe aromaty, to Pach Bellini będzie dla was strzałem w dziesiątkę!


Dostępność:
35g/7,20zł KLIK

9 komentarzy:

  1. ciekawa jestem zapachu, bo przyznam szczerze, że zapach brzoskwini rzadko komu się udaje

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za zapachem brzoskwinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. brzoskwiniowy koktajl? nie umiem sobie tego wyobrazic :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Loved your blog and already followed, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    pimentamaisdoce.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń