Banana loose powder, Wibo

13:50:00 Szafa Zapachów 12 Comments

Hej kochani!
Dzisiaj ruszyła promocja w Rossmannie na kolorówkę. Z tego co widzę to dużo ośob ma co do niej mieszane uczucia - nowe reguły trochę namieszały i dużo osób ostatecznie rezygnuje z zakupów. Sama pewnie skorzystam z promocji, ale tym razem kupię tylko to co naprawdę potrzebuję.
Jeśli chcecie odwiedzić Rossmanna, a wciąż macie dylemat co kupić na promocji, to przychodzę do Was z recenzją półtransparentego pudru do twarzy od Wibo - jednego z popularniejszych produktów wśród kolorówki. Zapraszam!





Od producenta:
Banana loose powder to sypki puder, który służy do aksamitnego wykończenia makijażu i tworzenia konturu twarzy.
Puder ma żółty odcień, który pozostawia cerę świetlistą i odświeżoną. Komponuję się z każdym rodzajem i odcieniem skóry. Puder bardzo pomocny przy cerze tłustej, koryguje widoczne zaczerwieniania oraz sińce pod oczami.



Moja opinia:

Puder znajduje się w 5,5 opakowaniu. Nie wiem jak jest teraz z dostępnością, ale mi było go bardzo trudno upolować. Szukałam go bardzo długo w wielu Rossmannach, aż w końcu trafiłam na ostatnią, dostępną sztukę. Czy było warto? Tak, choć nie dał mi on aż tak bardzo spektakularnego efektu. Myślę, że puder będzie idealny dla osób które nie mają jakoś strasznie wymagającej cery. W moim przypadku, przy cerze mieszanej efekt matu był bardzo delikatny. 
Ale może od początku. Puder jest bardzo dobrze zmielony, ma żółtą barwę, a do tego pięknie pachnie bananami. Niestety zapach znika tuż po aplikacji na buzi. Super nadaje się do wykończenia makijażu, a najlepszy efekt daje w strefie T. Tak jak pisałam wyżej efekt matu jest delikatny, jednak myślę że do makijażu na co dzień sprawdzi się fajnie. 
A jak wygląda na twarzy? Puder rzeczywiście daje delikatny, żółty odcień, który po chwili ładnie wtapia się w skórę/podkład. Dla mnie efekt jest bardzo fajny. 



Dostępność:
Rossmann 5,5g/9,99zł

Myślę, że z racji na jego niską cenę, warto włożyć go do koszyka i wypróbować.

12 komentarzy:

  1. Nie używam takich kosmetyków, ale wiem, że akurat ten puder ma powodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla mnie, nie wiem czy skorzystam z promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten puder. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go jeszcze do tej pory, ale zakupiłam na obecnej promocji w Rossmannie - zobaczymy jak mi się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten puder :) Szczególnie pod oczy <3

    OdpowiedzUsuń