Numbers Collection, czyli zapachy dla każdej osobowości od Bi-es

15:37:00 Szafa Zapachów 14 Comments

Hej kochani!
Pewnie jak już zdążyliście się zorientować uwielbiam perfumy. Uwielbiam testować nowości, więc postanowiłam wypróbować zapachy od Bi-es z kolekcji Numbers Collection. W moje ręce wpadło pięć, przepięknych buteleczek wypełnionych ciekawymi zapachami. Jeśli jesteście ich ciekawi, zapraszam dalej!



Na samym początku muszę się trochę pozachwycać przepięknymi flakonami <3 Czyż nie są piękne? Złote zamknięcia dają niesamowity efekt elegancji, a buteleczki po prostu wyglądają zjawiskowo na toaletce. Każdy zapach znajduje się w 50ml opakowaniu, a ich trwałość jest naprawdę satysfakcjonująca.


Bi-es No 2
Zapach No2 z numerologicznej kolekcji Numbers - odpowiedni dla osób skromnych i wrażliwych, ceniących sobie przyjaźń i poczucie bezpieczeństwa; dla estetów kochających wszystko co piękne. Zapach ten otula frezją i delikatną aksamitką, pewności siebie dodaje pobudzający jamajski pieprz. Energetyczny i nieskrępowany.
Nuty głowy : pieprz jamajski, wanilia, paczula
Nuty serca: hibiskus, frezja, aksamitka
Nuty podstawy: drzewo sandałowe, cedr, gruszka
Zapach jest bardzo intrygujący. Na samym początku nie mogłam się do niego przekonać, jednak teraz widzę w nim niesamowitą głębie i coś, co mnie do niego ciągnie. Aromat otacza taką pudrową aurą. Słodycz jest zrównoważona z wytrawnością. Rzeczywiście pasuje do skromnych i wrażliwych osób, dzięki swej subtelności.


Bi-es No 3
Zapach No3 z numerologicznej kolekcji Numbers – doskonały dla osób pozytywnie nastawionych do życia, towarzyskich i kreatywnych. Zapach energetyczny dzięki nutom piżma i lotosu, z tajemniczą aurą czarnej orchidei i pikanteryjnym zakończeniem z owocem granatu i mahoniem. To zapach szczęścia, ucieleśniający ducha ciepłej i zmysłowej kobiety.
Nuty głowy : owoc granatu, nektarynka, gruszka
Nuty serca: czarna orchidea, lotos, fiołek 
Nuty podstawy: wanilia, piżmo, mahoń
Ten zapach niestety kompletnie nie trafia w moje gusta. Jest bardzo  mocny i ciężki. Moim zdaniem świetnie sprawdzi się w jesienno-zimowe wieczory. Będzie idealny dla dojrzałych, pewnych siebie kobiet.


Bi-es No 6
Kompozycja zapachowa skierowana do osób spod numerologicznej 6. Zapach lekki, radosny ale też zmysłowy, w którym piżmo łączy się z ujmującym kwiecistym bukietem, doskonały dla kobiet wrażliwych, szczodrych i oddanych ideałom.
Zapach też niestety nie w moim guście. Nie zgodzę się z producentem, że jest to lekki zapach. Jest lekko orientalny, mocny i ostry. Na pewno lepiej będą się w nim czuły kobiety dojrzałe, twardo stąpające po ziemi.


Bi-es No 9

Zapach No9 z numerologicznej kolekcji Numbers – odpowiedni dla kobiet uczuciowych i pełnych pasji. Intensywny dzięki nutom wanilii i paczuli, a zarazem delikatny bo z dodatkiem jaśminu i różowego pieprzu. To wyjątkowo pociągająca kompozycja, której zwieńczeniem są nuty owocowe.
Nuty głowy : mandarynka, różowy pieprz, pieprz jamajski
Nuty serca: jabłko, kwiat pomarańczy, frezja 
Nuty podstawy:  wanilia, kawa, paczula
Zapach jest prześliczny. Stawiam go na drugim miejscu spośród wszystkich pięciu. Myślę, że łatwiej jest wyobrazić sobie zapach, gdy porównamy go do jakiegoś znanego klasyka. Ja tutaj wyczuwam w dużej mierze Olympea od Paco Rabanne. Wiadomo, że lekko różni się od oryginału, ale bardzo go przypomina. Jest słodki, kwiatowy i dziewczęcy. Dodatkowo powala swoją zmysłowością i trwałością. 


Bi-es No 33
Zapach No33 z numerologicznej kolekcji Numbers – doskonały dla kobiet zrównoważonych, wyrozumiałych i empatycznychGłównymi nutami kompozycji są róża i wanilia. Ostrości i trwałości nadają mu piżmo, a wyjątkowości - nektar z czarnej porzeczki.
Nuty głowy : czarna porzeczka, róża, frezja
Nuty serca: wanilia, drzewo sandałowe, paczula 
Nuty podstawy: nuty pudrowe, białe piżmo
No i czas na pierwsze miejsce! Ten zapach skradł moje serce, a to głównie dlatego że również przypomina mi znane perfumy - moje ukochane Si od Giorgio Armani. Zapach jest słodki, jednak przełamany nutą wytrawności, więc nie obawiajcie się że jest to ulepek. Perfumy są bardzo trwałe, sam zapach jest bardzo intensywny. Myślę, że odnajdzie się w nim każda kobieta, niezależnie od wieku. 


Wszystkie zapachy dostępne są w drogerii Natura, a także w sklepie internetowym Bi-es KLIK

Cena takiej jednej buteleczki to tylko 35zł, więc sądzę że naprawdę warto wypróbować choć jeden zapach.

14 komentarzy:

  1. Nie sprawdzałam nigdy tych zapachów, ale sporo czytałam o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ich zapachy, ale tych jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się im bliżej przyjrzeć, każdy może znaleźć coś dla siebie :)

      Usuń
  3. Ciekawi mnie ta seria, flakoniki mają urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Numer 3 to moja liczba :) I nuty zapachowe podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :D To koniecznie musisz wypróbować ten zapach :)

      Usuń
  5. Lubię zapachy z tej numerkowej serii - i coś co mnie zaskakuję w nich to ta trwałość i moc zapachu. Jak dla mnie bomba - szczególnie w porównaniu do ich ceny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych zapachów. Może kiedyś uda mi się którys z nich powąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O to tych zapachów zupełnie nie znam ale ten ostatni chętnie bym sobie powąchała :)

    OdpowiedzUsuń