Denko#lipca oraz przegląd nowości

23:58:00 Szafa Zapachów 16 Comments

Witajcie!
Sierpień zawitał już do nas na dobre, dlatego też czas na rozliczenie się ze zużyciami lipca oraz mały przegląd nowości kosmetycznych. Zapraszam!


1. Suchy szampon, Batiste - jak zwykle świetnie się u mnie sprawdził :D Miał bardzo ładny i intensywny zapach


2. Szampon, Head&Shoulders - niezastąpiony szampon, który zawsze jest w mojej łazience. Świetnie myje i odświeża włosy

3. Nawilżający szampon do włosów, Petal Fresh - szampon super działał na moje włosy. Na pewno kupię go ponownie. Recenzja KLIK

4. Maska do włosów banan, Garnier Fructis - maska sprawdziła się u mnie dobrze, jednak i tak wciąż numerem jeden jest u mnie ta o zapachu papi. Recenzja KLIK




5. Kremowy żel pod prysznic o zapachu puszystego ciasta tęczowego, Isana - żel miał mega słodki zapach. Ładnie mył i robił dużo piany

6. Wygładzający żel-peeling do mycia, Cien - bardzo fajny kosmetyk. Zawierał delikatne drobinki ścierające, nadawał się do codziennego mycia. Dodatkowo żel miał bardzo przyjemny, świeży zapach


7. Żel pod prysznic mandarynka&cedr, Yves Rocher - żel miał bardzo przyjemny zapach, fajnie się pienił, nie wysuszał skóry


8. Nawilżający balsam do opalania, Nivea - balsam świetnie chronił przed słońcem, zapewniał ładną, brązową opaleniznę, a do tego przepięknie pachniał. Recenzja KLIK

9. Balsam do opalania, Soraya - balsam świetnie sprawdził się u mnie w ciepłe, letnie dni. Dawał idealną ochronę, ładnie rozprowadzał się po ciele i miał przyjemny zapach

10. Balsam z poświatą przedłużający opaleniznę, Kolastyna - balsam dawał świetny efekt na ciele pod koniec lata, gdy skóra była już opalona. Drobinki ślicznie mieniły się na ciele, a opalenizna rzeczywiście utrzymywała się dłużej niż zazwyczaj


11. Dezodorant, Garnier - Mój ulubieniec. 
Świetnie chronił i mał ładny zapach

12. Pianka do golenia malina&jaśmin, Isana - pianka była świetna, miała piękny zapach i super pielęgnowała skórę

13. 2-fazowy płyn do demakijażu oczu, Bielenda -  płyn był całkiem fajny. Nie podrażniał i dobrze radził sobie ze zmyciem mocnego makijażu



14. Mydło w płynie o morskim zapachu, Isana - bardzo fajne mydełko, o ślicznym zapachu


15. Lawendowy krem do stóp, Avon - jeden z lepszych kremów do stóp jaki używałam. Miał świetną, lekką konsystencję, szybko się wchłaniał i cudnie nawilżał. A do tego ten piękny, lawendowy zapach <3



16. Mus do ciała z olejkiem jojoba i z pestek winogron, Balea - mus miał średni zapach :/ Jego konsystencja była w porządku, jednak pozostawiał na ciele białe smugi


17. Mleczny krem Gold Milk Steam, Borntree - krem sprawdził się u mnie cudownie. Niesamowicie nawilżał twarz i ciało, a do tego pięknie pachniał. Recenzja KLIK 


18. Woda perfumowana Eve Confidence, Avon -zapach bardzo mi się podobał. Był elegancki, nie za mocny, jednak trwały

19. Lakier do paznokci, Avon - bardzo lubię lakiery tej firmy, ponieważ mają długie pędzelki ułatwiające aplikację, a także szybko schną i długo się trzymają na paznokciach

20. Korektor, Lovely - bardzo fajny korektor, ładnie krył, jednak był bardzo niewydajny

21. Błyszczyki, Avon, Miss Sporty, Maybelline - błyszczyki miały ciekawe kolory, ładnie trzymały się na ustach

22. Próbka perfum, Yodema - był to przepiękny, mocny zapach, którego trwałość powaliła mnie na kolana!

23. Odżywka do rzęs, Eveline - jeśli mam być szczera, to nie zauważyłam żadnego efektu



24. Chusteczki do higieny intymnej, Facelle - bardzo fajne i przydatne chusteczki zwłaszcza podczas podróży

25. Nawilżająca maska biocelulozowa, Yasumi - maska świetnie przylegała do twarzy, a do tego cudownie ją nawilżyła

26. Żelowa maseczka ultra nawilżająca, Bielenda - maska świetnie nawilżała, miała bardzo ciekawą konsystencję, a do tego pięknie pachniała. Recenzja KLIK

27. Maseczka odżywczo-nawilżająca, Oillan Balance - maseczka świetnie nawilżyła i wygładziła moją cerę




Teraz czas na przegląd nowości kosmetycznych!



W lipcu, w Super-Pharm można było upolować fajną promocję na kosmetyki Evree. Ja zdecydowałam się na odżywczo-ujędrniający balsam do ciała, mleczko do ciała o zapachu smoczego owocu z konopią oraz krem do stóp.



W katalogu 11 w Avon skusiłam się na mój ukochany płyn do kąpieli o zapachu wiosennego bukietu oraz dwie perfumetki o zapachach: Incandessence oraz Eve Truth.


W lipcu kupiłam sierpniowe wydanie Zwierciadła z dodatkiem w formie żelu pod prysznic Dove. Muszę Wam powiedzieć, że żel pachnie pięknie <3



Będąc przez parę dni w Warszawie, odwiedziłam sklep The Body Shop oraz Bath&Body Works. W pierwszym skusiłam się na jogurt do ciała o zapachu grejpfruta, natomiast w drugim na antybakteryjny żel do rąk o zapachu Thank You!.


Od sklepu Fryzomania otrzymałam do testów maskę do włosów Macadamia Nourishing Moisture Masque. Od razu zabieram się do jej testów :)




Firma Maybe Cosmetics podarowała mi do testów 5 niesamowicie intrygujących zapachów. Spodziewajcie się w niedługim czasie ich recenzji :D


Firma Revers Cosmetics przekazałam mi do testów pięć, bardzo ciekawych kosmetyków:
* Lakier do ust Show Matte Lip Lacquernr 04 
* Kredkę automatyczną do brwi Eye Brow Srtist Dark Brown
* Lumi Stroibng Zestaw trzech odcieni rozświetlaczy nr 02
* Tusz do rzęs Lash Are Ready 
* Paletę do konturowania twarzy HDBeauty Pro Contour Palette nr 02


I dotarliśmy do końca. Coś Wam wpadło w oko?

16 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem Twojego denka.U mnie niestety ta seria nie istnieje,bo mega długo trwa zanim coś zużyje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czasami też się dziwię, że aż tyle kosmetyków udaje mi się zużyć :p

      Usuń
  2. U mnie jakoś szampony Batiste nie chcą się sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  3. z denka znam tylko piankę z Isany. Ma super zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ze dwa razy przejrzałam te kosmetyki i uświadomiłam sobie, że znam tylko jeden z ich - Rainbow Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!!! Ile zużytych produktów! Super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się zużywać na bieżąco wszystko co mam aktualnie otwarte :D

      Usuń
  6. garnier thermic jest boski, zużyłam już chyba z 4 kulki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tę maskę bananową Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej ile zuzylas! Super . umnie jedynie tylko batiste i head & shoulders mialalm

    OdpowiedzUsuń