Paleta do konturowania twarzy, Revers Cosmetics

18:19:00 Szafa Zapachów 10 Comments

Hej kochani!
W wakacje lubię poszaleć z kolorami na twarzy. Ostatnio intensywnie testuję paletę do konturowania twarzy HDBEAUTY PRO CONTOUR PALETTE o numerze 02 od Revers Cosmetics. Jeśli jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdziła - zapraszam dalej!




Od producenta:

Paleta do konturowania twarzy w której znajdziesz spektakularny rozświetlacz z efektem „glow blur”, satynowy róż do policzków, oraz aksamitnie matowy bronzer. Zestaw pozwala perfekcyjnie podkreślić Twoje kości policzkowe, wymodelować nos i stworzyć idealną linie żuchwy, w kilku prostych krokach. Lekka mineralna formuła HDBEAUTY PRO CONTOUR PALETTE łatwo się blenduje nie tworząc plam i smug. Doskonale sprawdzi się podczas wykonywania codziennego makijażu, jak i na wielkie wyjścia.




Moja opinia:

Taka paleta to bardzo fajna sprawa. Wewnątrz plastikowego, ale bardzo porządnie zrobionego opakowania znajdziemy rozświetlacz, róż oraz brozner - czyli wszystko co jest potrzebne aby wykonać idealny makijaż. Ja zdecydowałam się na paletkę o numerze 02, która kryje w sobie piękne, delikatne kolory. Najbardziej przypadł mi do gustu rozświetlacz, który jest przyjemnie kremowy i świetnie nakłada się go na buzię. Daje piękny efekt glow. Jeśli chodzi o róż, to ma on śliczny, brzoskwiniowy odcień o satynowym wykończeniu, a bronzer fajnie wykańcza makijaż swoją matową strukturą. Trwałość tych kosmetyków jest świetna. Nie ścierają się, a do tego są super napigmentowane.



Dostępność:12,5g/14,99zł KLIK
Jak Wam się podoba ta paleta?

10 komentarzy:

  1. Podoba mi się bardzo :) Na wielu blogach już ją widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie za słaba pigmentacja...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dla mnie, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się powoli przekonuję do tego typu kosmetyków :)

      Usuń
  4. Podoba mi się wizualnie, ciekawa jestem jak spisałaby się u mnie na skórze. Rozświetlacz mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki temu, że jest dostępnych kilka odcieni tych paletek, każdy może dobrać je sobie wedle gustu :D

      Usuń
  5. A wiesz, że właśnie dziś otwarłam tę paletkę? Też bardzo spodobał mi się rozświetlacz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo się cieszę że przypadł ci do gustu :)

      Usuń