Wydłużający tusz do rzęs, Revers Cosmetics

19:14:00 Szafa Zapachów 10 Comments

Witajcie!
Dziś czas na kolejną recenzję kosmetyków od Revers Cosmetics. Tym razem pod lupę biorę tusz do rzęs Lash Are Ready. Zapraszam!




Od producenta:

Pogrubiająco-wydłużający tusz do rzęs bez efektu sklejania. Precyzyjnie wydłuża, rozdziela i podkreśla rzęsy. Zapewnia naturalną objętość i wyjątkową długość, bez uczucia nadmiernego obciążenia. Tusz nie rozmazuje się i nie pozostawia grudek. Precyzyjna silikonowa szczoteczka, zapewnia dokładną aplikację niezależnie od długości rzęs i kształtu oka.




Moja opinia:

Tusz który zdecydowałam się przetestować ma czarny kolor. Bardzo przypadła mi do gustu jego silikonowa szczoteczka. Umożliwia bardzo precyzyjny makijaż rzęs, nie skleja ich, a także świetnie je rozdziela. Tusz nadaje rzęsom piękny, głęboki czarny kolor, a do tego ślicznie je wydłuża. Własnie takiego efektu zawsze oczekuję od tego typu kosmetyków.



Dostępność:
12ml/12,99zł KLIK

Macie swój ulubiony tusz do rzęs?

10 komentarzy:

  1. Szczoteczka wygląda obiecująco :) Aktualnie moim ulubieńcem jest tusz Lovely Best Ever Mascara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna :D Akurat tego tuszu nie znam, ale chętnie się mu przyjrzę bliżej :)

      Usuń
  2. Jakoś do tej pory nie mam swojego ulubieńca, którego bym kupowała non-stop. Zresztą lubie testować nowe kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest podobnie, choć pomimo że często znajduję mascary spełniające moje oczekiwania to i tak wciąż kupuje nowe, żeby poznać inne firmy :D

      Usuń
  3. Lubię takie szczoteczki. Ja mam teraz wersję z klasyczną szczotą i efekt mi się podoba ale to już nie to co silikonowa szczoteczka ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest świetna, ale chętnie wypróbowałabym też tą klasyczną :)

      Usuń
  4. Podoba mi się ta szczoteczka :)

    OdpowiedzUsuń