Żelowe maseczki od Bielendy

21:31:00 Szafa Zapachów 15 Comments

Witajcie!
Ostatnio testuję sporo maseczek do twarzy ale dwie z nich naprawdę mocno mnie zachwyciły. Mowa tu o żelowych maseczkach od Bielendy: nawilżającej oraz normalizująco-matującej. Zapraszam na recenzję!

Żelowa maseczka normalizująco-matująca

  

Maseczka przedewszystkim zachwyciła mnie swoją żelową konsystencją! Przypomina mi trochę galaretkę - jest stała, nie przelewa się między palcami i bardzo łatwo się ją aplikuje na twarz. Ma delikatny, pomarańczowy kolor i przepiękny, słodki zapach. Po jej nałożeniu można wręcz zapomnieć, że ma się ją na twarzy! Taka jedna saszetka starcza spokojnie na 2 użycia. Jeśli chodzi o działanie to jestem z niej bardzo ale to bardzo zadowolona! Maseczka świetnie wygładza i odżywia. Po jej zmyciu twarz jest niesamowicie gładka i brak na niej jakiegokolwiek sebum! Siła nawilżenia jest tak duża, że nie ma potem potrzeby nakładać żadnego kremu.


Żelowa maseczka ultra nawilżająca


Różowa maseczka chyba nawet bardziej przypadła mi do gustu niż pomarańczowa. Ma równie świetną, żelową konsystencję. Ma różowy kolor, a pachnie po prostu cudownie - połączenie róży z gumą balonową <3 Maseczka pozostawia skórę twarzy przyjemnie miękką i gładką w dotyku. Do tego niesamowicie nawilża - myślę że będzie idealna na lato, gdy nasza skóra jest pozbawiona wody i aż woła o nawilżenie :)


Znacie? Używałyście?

15 komentarzy:

  1. Nawilżającej nie miałam, ale pomarańczową jestem tak samo zachwycona jak Ty =) Pewnie na dniach pojawi się moja recenzja =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką różową, ale jeszcze jej nie otworzyłam :) Jestem jej szczerze ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo się zbierałam do ich wypróbowania, a teraz żałuję że wcześniej po nie nie sięgnęłam :p

      Usuń
  3. Miałam różową, ale jakoś chyba mnie nie porwała, bo nie za bardzo pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych maseczek i jakoś zbytnio mnie nie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz widzę te maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam je kiedyś bo bardzo spodobały mi się opakowania. Jakie one są super! Szczególnie pomarańczowa! Uwielbiam nałożyć ją rano - zapach i działanie dodają energii

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakieś nowinki Bielendy, nie spotkałam ich wcześniej.

    OdpowiedzUsuń