Zestaw do pielęgnacji twarzy ANEW - Avon Hot Noty

23:08:00 Szafa Zapachów 10 Comments

Hej kochani!
Dziś przychodzę do Was z recenzją zestawu do pielęgnacji twarzy od Avon. W ramach akcji HOT NOTY w moje ręce wpadły: luksusowy krem odmładzający Ultimate Supreme oraz odżywczo-nawilżająca maseczka do twarzy z platyną. Zapraszam!



Luksusowy krem odmładzający Ultimate Supreme


Krem przeznaczony jest dla cery w wieku 45+, dlatego też trafił on w ręce mojej mamy. Według niej krem przepięknie pachnie. Ma lekką konsystencję, szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy na skórze. Przeznaczony jest do stosowania rano i wieczorem, jednak używanie go dwa razy w ciągu dnia dawało zbyt silny efekt - krem był po prostu zbyt mocny i delikatnie podrażniał. Jednak stosowanie go raz dziennie przyniosło już świetne efekty. Krem ładnie nawilżał, wygładzał i lekko napinał skórę twarzy. Mama jest z niego bardzo zadowolona :)


Odżywczo-nawilżającą maseczka do twarzy z platyną


Jeśli chodzi o maseczkę, to testowałam ją już razem z mamą. Jesteśmy z niej bardzo zadowolone. Pierwsze co nas zachwyciło, to jej ciekawy, szary kolor z ukrytymi w środku drobinkami brokatu. Po zmyciu maseczki z buzi błyszczące drobinki ciągle są na niej obecne, więc może to być dla niektórych uciążliwe, jednak nam jak najbardziej to pasuje. Maseczka ma idealną konsystencję, nie spływa z twarzy i ładnie się po niej rozprowadza. Jeśli chodzi o działanie to maseczka świetnie nawilża, pozostawia cerę aksamitnie gładką w dotyku, a także ładnie ją rozświetla. 




Więcej informacji na temat kosmetyków z serii Anew znajdziecie tutaj: KLIK

10 komentarzy:

  1. Ładnie wygląda ta maseczka. Z tej serii nigdy nie korzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Avonowska seria Anew zawsze kojarzyła mi się z ta taka lepszą linią kosmetyków. Ta maseczka wydaje sie być ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zawsze miałam takie wrażenie :p :D Maseczka jest świetna :)

      Usuń
  3. Maseczka wygląda świetnie. Miałam kiedyś kilka pielęgnacyjnych kosmetyków Anew, całkiem fajnie się u mnie spisywały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno maseczka jak i krem są warte wypróbowania :D

      Usuń
  4. Nigdy nie korztstalam z tej serii a maseczka jest ciekawa

    OdpowiedzUsuń