Rozświetlacz w płynie Lumi Strobing 04, Revers Cosmetics

10:47:00 Szafa Zapachów 8 Comments

Witajcie!
Przychodzę do Was z recenzją już ostatniego produktu z paczki, którą dostałam od firmy Revers Cosmetics. Dziś pod lupę bierzemy rozświetlacz w płynie, zapraszam!






Od producenta:

Rozświetlacz w płynie, który nadaje skórze intensywny efektowny blask. Idealnie sprawdzi się do konturowania metodą strobingu lub punktowego rozświetlania twarzy. Nałóż odrobinę rozświetlacza na miejsca, którym chcesz dodać blasku – kości policzkowe, łuki brwiowe, czoło, łuk kupidyna. Aby optycznie wyszczuplić nos nanieś odrobinę LUMI STROBING na jego grzbiet. Możesz go także połączyć z podkładem dla ogólnego efektu rozświetlenia. 



Moja opinia:
Rozświetlacz znajduje się w szklanym opakowaniu z pipetą, która ułatwia nam jego aplikację. Do wyboru mamy 6 odcieni. Ja zdecydowałam się na numer 04 DRY CHAMPAGNE. Kolor jest złocisty i ładnie komponuje się z opalenizną. Użycie rozświetlacza jest bardzo proste. Wystarczy zaaplikować go w miejsca które chcemy rozswietlić, a następnie rozetrzeć. Efekt jaki daje ten produkt jest po prostu cudowny. Buzia jest pięknie rozświetlona, wszystko wygląda bardzo naturalnie. Z racji że jest to rozświetlacz w płynie trzeba dosyć szybko nim pracować i rozetrzeć go, ponieważ kosmetyk szybko zasycha. W moim przypadku rozświetlacz pięknie sprawdził się nie tylko na buzi, ale też na dekolcie na większych wyjściach. 




Dostępność:
14,99zł/15ml KLIK

Używacie rozświetlaczy przy codziennym makijażu?

8 komentarzy:

  1. Ja co prawda rozświetlaczy nie lubię i nie używam, ale ten skradł moje serce i powiekę - cudownie prezentuje się na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się ten rozświetlacz prezentuje, chociaż ich nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubiłam te rozświetlacze. Super się sprawdzą teraz latem.

    OdpowiedzUsuń