Summer Challenge By Blogger, czyli spotkanie blogerek w Chełmie + Upominki

11:11:00 Szafa Zapachów 18 Comments

Hej kochani!
Na początku czerwca miałam przyjemność wziąć udział w spotkaniu blogerek organizowanym przez Martę, Klaudię i Karolinę. Odbyło się ono w klimatycznej restauracji McKenzi w Chełmie.


Spotkanie zaczęło się od zjedzenia obiadu, w przepięknym ogródku restauracji. Następnie czekał na nas pokaz zdobień paznokci poprowadzony przez Monikę Mielniczuk. Monika pokazała nam wiele szybkich i łatwych sposobów aby nasze paznokcie zawsze pięknie się prezentowały.











Kolejnym punktem spotkania była licytacja na rzecz małej Lidki, która zmaga się z wieloma chorobami. Dzięki firmom, które przekazały produkty na licytację udało nam się zebrać aż 950zł!


Ostatnią już atrakcją były warsztaty z robienia wianków. Dzięki Bomm.pl mogłyśmy stworzyć piękne ozdoby na głowę ze sztucznych kwiatów. Nie ukrywam, że nie mam talentu do takich rzeczy, ale dzięki pomocy Marty mój wianek prezentował się ślicznie :) 


Uczestniczki: Ewa/Agnieszka/Karolina/Gosia/Magda/Diana/Sylwia/Milena/Magdalena/Irmina/Marta/Iwona/Klaudia i ja

O stronę graficzną i estetyczną zadbała Milena i jej Będzie Pięknie, przygotowując dla nas piękne winietki, pikery i wiele innych ozdób. 


Organizatorki zadbały też, żebyśmy miały co testować przez najbliższy czas. Ilość kosmetyków, z którymi wróciłam do domu przeszła moje najśmielsze oczekiwania.



Zestaw cudnych kosmetyków dostałyśmy od Revers Cosmetics


Wielka paczka od Kobo Professional, My Secret oraz Sensique



Przepiękne bransoletki z napisem w alfabecie Morse'a od ShoutMe HM


AlleBeauty Chełm obdarowało nas ogromną porcją ozdób do paznokci


Od marki Essence oraz Catrice Cosmetics otrzymałyśmy trochę kolorówki. Już teraz mogę Wam powiedzieć, że baza pod cienie to totalna petarda!


Od firmy Rapid White otrzymałyśmy wybielającą pastę do zębów


Firma Nail4u Pilniki Kosmetyczne zapewniła nam zapas pilników do paznokci


Dzięki Maroko Sklep - naturalne kosmetyki marokańskie otrzymałyśmy czarne mydło oraz rękawicę Kessa


Peeling do ciała, maskę do twarzy oraz śliczną bransoletkę otrzymałyśmy od Yasumi Polska


Laqell obdarowało nas lakierami hybrydowymi w przepięknych kolorach


LU professionail cosmetics podarowało nam mnóstwo lakierów hybrydowych oraz pyłków. Już niedługo kolory pokażę na wzorniku :)



Dzięki Vasco Nails mogę przetestować śliczny, niebieski lakier hybrydowy


BasicLab pozwolił każdej z nas wybrać sobie jeden produkt do testów. Ja zdecydowałam się na płyn micelarny do skóry tłustej i wrażliwej


Na koniec moje fanty z licytacji. Dzięki Essence i Catrice Cosmetics mogę cieszyć się podwójną ilością ich kosmetyków. Dreams Wydawnictwo sprawiło, że będę miała co czytać w najbliższym czasie, a ShoutMe HM zapewniło mi piękne, minimalistyczne kolczyki na co dzień <3



18 komentarzy:

  1. Fajne są takie spotkania, szkoda że tak daleko ode mnie :P
    Najciekawszy dla mnie wydaje się warsztat z robienia wianków, wyglądałyście pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, na takich spotkaniach można spotkać świetnych ludzi, a do tego miło z nimi spędzić czas :)

      Usuń
  2. Ile upominków, aż zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Organizatorki spotkania bardzo się postarały, mam co testować przez najbliższy czas :D

      Usuń
  3. Pięknie wyglądacie w tych wiankach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkania z których można wyjść z nową wiedzą są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę spotkania, musiało być na prawdę fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło było Cię poznać! Mam nadzieję, że to nie ostatnie nasze wspólne spotkanie! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też było bardzo miło :D Oby do następnego spotkania :D

      Usuń
  7. Świetnie było Cię widzieć! 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń