Koloruletka od Avon, Hot Noty

17:15:00 Szafa Zapachów 9 Comments

Hej kochani!
Dziś przychodzę do Was z recenzją kolorówki, którą otrzymałam od Avon w ramach akcji HOT NOTY. Jest to już moja druga przesyłka od firmy i jak na razie jestem z nich bardzo zadowolona. Zapraszam!


W paczce znalazłam pięć kosmetyków do makijażu:
* cień do brwi Dark Brown
* matową szminkę True Color Rose Red
* lakier do paznokci Pro Colour Dashing Red
* tusz do rzęs Supershock Blach Illusion Mesmerised
* konturówkę do oczu Black Illusion Alluring

Cień do brwi Dark Brown


Cień do brwi jest produktem, który chyba najbardziej zaskoczył mnie spośród wszystkich pięciu kosmetyków. Zdecydowałam się na brązowy odcień, jednak po odkręceniu opakowania troszkę się przestraszyłam, że będzie on dla mnie za jasny. Nic z tych rzeczy! Cień pięknie i naturalnie wygląda na moich czarnych brwiach! Ładnie się w nie wtapia, zamalowuje ubytki. Dodatkowo naprawdę fajnie się go aplikuje, dzięki precyzyjnemu pędzelku, który przypomina ten od eyelinerów.

Matowa szminka True Color Rose Red



Szminka na samym wstępie zachwyciła mnie swoich pięknym opakowaniem. Potem było jeszcze lepiej, ponieważ odcień, który sobie wybrałam był strzałem w dziesiątkę. Elegancka, klasyczna czerwień pięknie prezentuje się na ustach. Jeśli chodzi o mat, który powinna dawać to jest on dla mnie prawie niezauważalny - ot zwykła szminka, która ściera się po zjedzeniu czegokolwiek. Jednak warto napisać, że kompletnie nie wysusza ust, a w momencie gdy jest zaaplikowana na ustach, są one przyjemnie nawilżone.

Lakier do paznokci Pro Colour Dashing Red


Uwielbiam lakiery do paznokci firmy Avon. Odznaczają się one super trwałością i bardzo szybko schną. Tak też było i w tym przypadku. Lakier momentalnie wysycha, utrzymuje się na paznokciach całkiem długo, bo ok 4 dni, a do tego ma przepiękny kolor wina.

Tusz do rzęs Supershock Blach Illusion Mesmerised


Zdecydowałam się na tusz do rzęs w kolorze niebieskim. Jest to ciekawa propozycja na lato. Tusz całkiem ciekawie prezentuje się na rzęsach, lekko je wydłuża i ładnie podkręca.

Konturówka do oczu Black Illusion Alluring



Ostatnim kosmetykiem, który chciałam Wam pokazać jest konturówka do oczu w bardzo ciekawym, czarnym kolorze z zieloną poświatą. Muszę Wam powiedzieć, że kolor robi wrażenie. Kredka pięknie prezentuje się na oczach, nie jest tępa, ładnie sunie po powiekach, a do tego jest wykręcana, co znacznie ułatwia jej aplikację.

Konturówka do oczu/Szminka/Cień do brwi

Dostępność: Avon KLIK

9 komentarzy:

  1. bardzo dawno już nie miałam kolorówki od Avonu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto coś wypróbować, mają naprawdę fajne rzeczy w swojej ofercie :)

      Usuń
  2. Tusz niebieski mnie ciekawi, z Avonu raczej nie zamawiam kolorówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam dobrych relacji z tuszami z Avonu. Za to miałam kiedyś fajny lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat bardzo lubię ich kolorówkę, świetnie się u mnie sprawdza :)

      Usuń
  4. Hej, tez niedawno odebralam paczke. Bylam pozytywnie zaskoczona. Az piec pełnowartościowych produktow. Zupelnym zaskoczeniem byl dla mnie cien do brwi. #Avon #hotnoty #Avon-chwiląpiękna

    OdpowiedzUsuń