Dzień Ojca - czekoladowy pomysł na prezent od Chocolissimo

20:32:00 Szafa Zapachów 13 Comments

Hej kochani!
Nie wiem jak wy, ale ja mam zawsze problem z wyborem odpowiedniego prezentu dla taty. W tym roku chciałam dać mu coś wyjątkowego i oryginalnego. Dzięki firmie Chocolissimo mój problem rozwiązał się sam. Firma słynie z przepysznych czekolad i czekoladek. W swojej ofercie miała też czekoladowe BMW w drewnianej skrzynce - od razu wiedziałam, że to będzie idealny prezent dla mojego taty.




Na drewnianej skrzynce został wygrawerowany napis Najlepszy Tata na świecie. Myślę, że to miły akcent, który cieszy oko. Skrzynka jest rozsuwana, a po zjedzeniu zawartości na pewno przyda się do przechowywania innych rzeczy.
Po jej otworzeniu ukazuje się nam ogromne, czekoladowe BMW Z3 roadster - czekoladowy model samochodu, który zasłynął na planie filmu Golden Eye. Myślę, że dla fanów takich samochodów będzie to świetny pomysł na prezent. 
Jeśli chodzi o walory smakowe, to samochód zrobiony jest z czekolady mlecznej z niewielką ilością czekolady deserowej. Wszystko komponuje się świetnie i cieszy kubki smakowe.





Dostępność: 175g/66,30zł KLIK

Jak Wam się podoba taka forma prezentu?

13 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na prezent, w ładnym opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fajnie, ale akurat mój tata nie byłby zbyt zadowolony. Nie je czekolady. Bardziej by go ucieszyła sama ta skrzyneczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojego tatę też najbardziej ucieszyła skrzyneczka, ale czekolada również mu smakowała :)

      Usuń
  3. Nie wiem czy bym nie zjadła wdrodze ;) Za mojego mogę się co najwyżej pomodlić, nie ma go już ze mną od kilkunastu lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, samochód wygląda bardzo smakowicie :D Przykro mi, ale najważniejsze że o nim pamiętasz :)

      Usuń
  4. Czadowy prezent, kazdy tato - lasuch bedzie zadowolony :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście sam wybór prezentu często jest dość ciężką decyzją i ja również czasami borykałam się z tym problemem. Całkiem, niedawno natrafiłam za to na bardzo fajny wpis https://zamowprezent.pl/co-kupic-tacie-na-dzien-ojca i dzięki tym poradom udało mi się kupić doskonały prezent.

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń