Denko#maj oraz przegląd nowości

21:56:00 Szafa Zapachów 4 Comments

Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z denkiem maja oraz garścią nowości kosmetycznych. Wielkość denka może Was trochę zdziwić, w porównaniu do pozostałych miesięcy, ale jakoś za dużo nie udało mi się zużyć w tym miesiącu :p Zapraszam!


1. Intensywnie odżywczy krem-booster do ciała, Perfecta - krem pachniał niesamowicie przyjemnie, bardzo szybko się wchłaniał i super ujędrniał i nawilżał

2. Płyn do kąpieli guma balonowa, Avon - jak każdy płyn z Avonu, ten również sprawdził się u mnie świetnie :D Piany była cała wanna, a zapach był po prostu świetny! Używając go czułam się jak dziecko :D

3. Krem do rąk z olejkiem kokosowym, Avon - krem dobrze nawilżał, ładnie się wchłaniał i ślicznie pachniał


4. Krem do twarzy, Yase - krem świetnie nawilżał i ujędrniał. Recenzja KLIK

5. Płyn micelarny do skóry wrażliwej, Rival de Loop - płyn bardzo dobrze radził sobie ze zmywaniem podkładu, czy po prostu z oczyszczaniem twarzy. Dodatkowo przyjemnie pachniał :)


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jeśli chodzi o nowości kosmetyczne to uzbierało się tego już o wiele więcej niż denka :D Tym razem równowaga nie została zachowana :p


Na początek moja wygrana u Hedvigis o kosmetykach <3 W moje ręce wpadła seria kosmetyków Balea z leniwcem: żel pod prysznic, balsam do ciała oraz maseczka w płachcie.



Skorzystałam ze sporej promocji w Claresa Outlet i skusiłam się na 6 nowych kolorów - 6zł każdy!


Firma Luxure Parfumes znów mnie zaskoczyła swoja przesyłką. Otrzymałam dwa nowe zapachy do testów: Elite Nombrado oraz City Pleasures, które pachną przepięknie :)


Przesyłka od Biolonica skrywała w sobie jabłkowy krem do twarzy oraz krem do rąk. Już teraz mogę powiedzieć, że zapach jest obłędny :)


Dzięki portalowi Only You męska część mojej rodziny będzie testować wodę toaletową Nou Oliban


A ja zabieram się za testy nowej serii kosmetyków do twarzy FlosLek również dzięki portalowi Only You :) W paczce znalazłam:
* peeling z kwasami AHA
* glinkę myjącą 2w1
* krem normalizujący na dzień
* krem korygujący na noc



Do promocji w Rossmannie 2+2 podchodziłam dwukrotnie. Najpierw skusiłam się na maseczki w płachcie: ujędrniającą ze świnką, nawilżająco-odżywczą bananową, oczyszczająco-rozjaśniającą mandarynkową oraz nawilżającą z mopsem. W drugim podejściu wybrałam: tonik oczyszczający drzewo herbaciane Originals, tonik odświeżający róża Originals, olejek nawilżający Bielenda z nowej serii Botanic Spa Rituals oraz krem do twarzy z Lirene, który już powędrował do mojej mamy.


Nie byłabym sobą gdybym nie kupiła nowego, limitowanego żelu pod prysznic Isany :D Tym razem o zapachu passiflory i brzoskwini <3 Dodatkowo wrzuciłam do koszyka krem do ciała chia&olejek babassu.

A jak z Waszymi nowościami? Poszalałyście w tym miesiącu?

4 komentarze:

  1. W jednej i drugiej kategorii znalazło się wiele ciekawych kosmetyków! Przeurocze są grafiki na kosmetykach Balea!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też najbardziej wpadły w oko opakowania z leniwcem :) Muszę w końcu poznać tę markę bo nie wiem na co czekam ;P

    OdpowiedzUsuń