Cerruti 1881 - woda toaletowa dla kobiet

15:41:00 Szafa Zapachów 12 Comments

Hej kochani!
Jak każda kobieta uwielbiam poznawać nowe zapachy, testować perfumy i po prostu pięknie pachnieć :) Dziś mam dla Was propozycję zapachu niesamowicie subtelnego, kobiecego i niezwykle romantycznego, mowa tu o wodzie toaletowej Cerruti 1881 :) Zapraszam na recenzję!


Od producenta:
Cerruti 1881 to oryginalna i niepowtarzalna kobieca kompozycja. Zapach głęboki, delikatny, zwiewny, tajemniczy, zmysłowy i uwodzicielski. Ta szykowna a zarazem orzeźwiająca, pikantna kompozycja świeżych kwiatów oraz delikatnych drzewnych nut. Sprawi, że w ciągu dnia poczujesz się rześka i zrelaksowana.



Linia głowy - bergamotka, frezja, 
Linia serca - jaśmin, kwiat pomarańczy, mimoza, pelargonia, kolendra, rumianek
Linia podstawy - drzewo różane, drzewo sandałowe, piżmo


Moja opinia:
Woda którą posiadam ma pojemność 100ml, ale dostępne są również: 30ml i 50ml. Pierwsze co przykuło moją uwagę w tych perfumach, to ich śliczny flakonik. Niby taki prosty, ale niesamowicie cieszy oko na toaletce.
Zapach zaliczyłabym do tych trwałych i wydajnych. Kilka psiknięć wyczuwam na sobie przez ok pół dnia, czasem nawet dłużej. No ale właśnie, jaki jest ten zapach? Dla mnie to coś czego szukałam przez długi czas w perfumach: świeżość, lekkość i zmysłowość <3 Chyba w końcu znalazłam swój ideał. Zapach zawiera w sobie przepiękną kompozycję kwiatów. Najbardziej wyczuwalne są tu mnie moje ukochane frezje <3 W tle towarzyszy nam m.in. piżmo i jaśmin. Całość jest skąpana w pięknej, pudrowej nucie, która nadaje niesamowicie zmysłowego charakteru perfumom.


Dostępność: Rossmann 100ml/169,99zł

12 komentarzy:

  1. Piękny zapach. Bardzo mi się podoba... ale na innych :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. znam zapach, ale nie do końca mój ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten zapach, ale do końca nie przemówił do mnie. Każdy ma inny gust i trzeba to zaakceptować ;)

    Jeżeli masz ochotę to w wolnej chwili wpadnij do mnie, będzie mi niezmiernie miło: https://natkaopowiada.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. aż pójdę do Rossmana dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń