Ekskluzywne kosmetyki do twarzy Yase oraz kupon rabatowy!

10:56:00 Szafa Zapachów 14 Comments

Witajcie!
Dziś wczesną porą, chciałam przedstawić Wam całkiem nowe i nieznane dla mnie jak do tej pory kosmetyki firmy Yase. Jest to firma, która produkuje naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Możemy u nich znaleźć coś dla kobiet ale i też coś dla mężczyzn. Dziś zapoznam Was z kremem na dzień oraz serum do twarzy dla kobiet. Zapraszam!


Krem do twarzy na dzień

Lekki krem z czynnym ekstraktem z hematytu zawiera starannie wyselekcjonowany kompleks naturalnych składników botanicznych i mineralnych, niezbędnych do codziennego pielęgnowania cery w zakresie odżywiania, nawilżania oraz ochrony.
Niesamowitą skuteczność działania zapewnia obecność ciekłych kryształów, dzięki którym wszystkie składniki kremu bardzo szybko i skutecznie przenikają nawet do najgłębszych warstw skóry. Ponadto olejki zawarte w kremie wzbogacają go w obfitą dozę witamin A, E, F i B5, H, K, PP.
Naturalny stabilny humektant przeciwdziała transepidermalnej utracie wody z naskórka, znacznie poprawia nawilżenie, a przede wszystkim wygładza skórę i przywraca jej sprężystość.
Krem tworzy niewidoczną barierę zabezpieczającą przed zanieczyszczeniami. Zawiera także naturalny filtr przeciwsłoneczny, który chroni skórę przed szkodliwym promieniowaniem UVA oraz UVB.

Krem do twarzy znajduje się w 30ml opakowaniu z pompką, która znacznie ułatwia jego aplikację na buzię. Zapach kremu opisałabym jako ziołowy. Jego konsystencja jest moim zdaniem idealna. Krem bardzo szybko się wchłania i co najważniejsze nie pozostawia tłustej warstwy na twarzy, przez co świetnie nadaje się jako baza pod podkład. Po jego użyciu buzia jest niesamowicie gładka w dotyku, a wizualnie jest znacznie ujędrniona. Dodatkowo krem świetnie nawilża i po jego regularnym stosowaniu nie ma mowy żebym poczuła jakiekolwiek ściągniecie skóry. Warto jeszcze wspomnieć, że krem zawiera filtr przeciwsłoneczny.



Serum z ekstraktem rodochrozytu

Serum z czynnym ekstraktem z rodochrozytu stanowi wysoce skoncentrowany, naturalny preparat pochodzenia roślinno-mineralnego o natychmiastowym działaniu. Już stosunkowo niewielka dawka substancji powoduje silny efekt odświeżenia, pobudzenia i szybkiej regeneracji.
Ekstrakt stymuluje syntezę kolagenu i posiada właściwości relaksacyjne. Poprzez stymulację mikrokrążenia uczestniczy w odżywianiu tkanek podporowych skóry. Dzięki temu struktura cery wyraźnie się poprawia, staje się bardziej napięta i wygładzona.
Serum zawiera bogaty kompleks antyoksydantów zapobiegający powstawaniu zmarszczek, a obecność minerałów, zwłaszcza miedzi, działa na skórę detoksykacyjnie. Utrzymuje również równowagę lipidową oraz prawidłową elastyczność skóry.
Naturalny wyciąg z Ginkgo biloba zwiększa lipolizę, czyli metabolizm tkanki tłuszczowej, a obecność flawonoidów poprawia ochronę błon komórek tkanki łącznej i naczyń krwionośnych przed zewnętrznymi czynnikami utleniającymi.

Serum wizualnie prezentuje się identycznie jak jego poprzednik. Taki komplet stojący na mojej toaletce przykuwa uwagę i prezentuje się bardzo ekskluzywnie :) Jego zapach jest troszkę łagodniejszy niż kremu do twarzy. Dodatkowo mocniej wyczuwam w nim mięte. Serum ma przezroczysty kolor, a jego konsystencja jest nieco luźniejsza niż kremu do twarzy. Używam go głównie na noc, jako zamiennik kremu na noc. Serum bardzo szybko się wchłania i pozostawia na skórze bardzo przyjemne uczucie nawilżenia i wygładzenia. Dodatkowo jest bardzo wydajne.



Jak widzicie jestem bardzo zadowolona z tego duetu i mogę go Wam z czystym sumieniem polecić.
Koszt jednego kosmetyku to 249zł, więc niemało. Jednak przychodzę do Was z mała niespodzianką! Z okazji świąt mam dla Was specjalne kupony rabatowe z dedykowanym kodem rabatowym do sklepu Yase. Rabat jest całkiem spory, dodatkowo będziecie miały darmową wysyłkę. Jeśli ktoś jest zainteresowany takim rabatem zapraszam do kontaktu mejlowego, bądź przez facebooka, a podam wszystkie szczegóły (e-mail: emciechanska@gmail.com).
Kremy mogą być świetnym prezentem dla Waszych mam, czy Was samych.

14 komentarzy:

  1. wcześniej ich nie znałam, brzmi ciekawie :) pozdrawiamy i zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drogie gagatki, ale dobrze, że działają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale dlatego zachęcam do skorzystania z rabatu, bo kremy wtedy wychodzą za naprawdę dobrą cenę :)

      Usuń
  3. mam jeden ich krem zobaczymy czy mi się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie dostałam krem na dzień Yase i zaczęłam go używać. Dziś jest drugi dzień, więc jeszcze nie jestem w stanie ocenić jego działania, ale mam nadzieję, że nie będzie zapychał. Rzeczywiście szybko się wchłania, ale zapach ma nieciekawy. Na tę chwilę jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach niestety jest ziołowy, więc nie każdemu się spodoba :/ Jednak w moim odczuciu nadrabia działaniem :D

      Usuń
  5. Nie znam tych kremów, ale są drogie. Dobrze że się sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znałam wcześniej tej firmy, jednak warto jej się bliżej przyjrzeć :)

      Usuń
  6. Nie znam tych kosmetyków, ale ceny wydają mi się przesadzone - 250 zł za tak podstawowe i niedrogie składniki jak olej arganowy czy jojoba?

    OdpowiedzUsuń