Nadmierne wypadanie włosów? Dermena idzie Ci na ratunek!

20:23:00 Szafa Zapachów 9 Comments

Hej kochani!
Wraz z nadejściem wiosny, moje włosy stały się strasznie osłabione i zaczęły nadmiernie wypadać. Praktycznie przy każdej zmianie pory roku mój organizm tak reaguje i wtedy zawsze szukam jakieś pomocy wśród szamponów. Oczywiście dieta w takich przypadkach jest podstawą - dostarczenie organizmowi wit z gr B, wit A,C,E oraz miedzi i cynku to podstawa, ale kosmetykami też można się ratować. Jakiś czas temu w moje ręce wpadł szampon Dermena do włosów osłabionych i nadmiernie wypadających. Pokładałam w nim duże nadzieje. Jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdził? Zapraszam na recenzję!



Od producenta:
Działanie:
- hamuje wypadanie włosów
- stymuluje odrastanie włosów
- wzmacnia włosy
- chroni skórę przed powstawaniem podrażnień
- zmniejsza przetłuszczanie się włosów
- dokładnie myje skórę głowy i znakomicie pielęgnuje włosy
- nie obciąża włosów

Wskazania:
osłabione i nadmiernie wypadające włosy, również ze współistniejącym przetłuszczaniem się włosów. Produkt pielęgnacyjny polecany również po zakończonej chemioterapii


    •  

Moja opinia:
Szampon znajduje się w 200ml opakowaniu i uwierzcie mi, że może nam starczyć nawet do 2 miesięcy regularnego stosowania! Konsystencja jest raczej rzadka, a kolor brązowy. Jego zapach jest dla mnie mocno ziołowy, jednak nie pozostaje na włosach za długo. Jeśli chodzi o działanie to jestem z niego naprawdę zadowolona. Myjąc nim włosy co drugi dzień naprawdę zauważyłam ich wzmocnienie i zmniejszone wypadanie. Włosów na szczotce jest mniej z każdym dniem. Po wysuszeniu nie są one specjalnie lśniące, bo w końcu to leczniczy szmapon, dlatego też używam równolegle zwykłego szamponu z odżywką albo samej odżywki. Wtedy efekt jest znakomity :) Włosy ładnie się układają, nie plączą i ślicznie lśnią.


Dostępność: większość aptek KLIK 200ml/19,99zł

9 komentarzy:

  1. Sporo pozytywnych komentarzy o tym szamponie ostatnio czytam i mam chęć go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie go wezmę pod uwagę przy zwiększonym wypadaniu włosów, już trochę o nim czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przełomach pór roku, kiedy włosy zaczynają nam nadmiernie wypadać świetnie się sprawdza :)

      Usuń
  3. mam go, ale u mnie nie dał spektakularnych efektów. Może z innymi produktami z linii byłoby lepiej. Na pewno nie opierałabym na nim swoich czynności związanych z redukcją wypadania włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to pierwszy kosmetyk z tej firmy i nie wiem jak pozostałe rzeczy się sprawdzają, ale z tego szamponu jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  4. Znam go :) Bardzo dobrze się spisał u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam styczności z marką. Co prawda od szamponu wymagam tylko mycia a nie działań pielęgnacyjnych czy leczniczych, ale fajnie, że Ci pomógł :)

    OdpowiedzUsuń