Truskawkowy peeling do ciała, Biolove

19:51:00 Szafa Zapachów 16 Comments

Hej kochani!
Długo mnie nie było, ale już do Was wracam :). Dziś przychodzę z recenzją truskawkowego peelingu do ciała od Biolve <3 O truskawkowym masełku do ciała z tej serii pisałam tutaj KLIK. Ciekawi jak się sprawdził u mnie peeling? Zapraszam!



Od producenta:
Naturalny peeling cukrowy z olejem arganowym i nasionami truskawki rozjaśnia i wygładza skórę. Nanieść na wilgotną skórę ciała i masować aż do rozpuszczenia cukru.


Moja opinia:
To już mój drugi peeling tej firmy. Wcześniej miałam wersję kawową i była świetna, ale truskawka chyba ją przebiła!
Peeling otrzymujemy w plastikowym słoiczku o pojemności 100ml. Takie opakowanie starcza max na 4 użycia (jeśli stosujemy go na całe ciało), więc nie należy on do najwydajniejszych. Drobinki cukru i nasion truskawki świetnie masują i ujędrniają skórę, a olejek arganowy pozostawia na niej tłustą, olejową warstwę. Dzięki temu kompletnie nie trzeba się balsamować po całym zabiegu. Zapach kosmetyku uzupełnia całe jego działanie <3 Przy takim aromacie truskawek naprawdę można się porządnie odprężyć <3



Dostępność: KLIK 100ml/19,50zł

Używaliście już jakichś kosmetyków Biolove?

16 komentarzy:

  1. uzywalam żeli pod prysznic i miłością do nich nie zapałałam przez tą dziwną konsystencję, ale mam ochotę na peeling

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele też mnie nie oczarowały, ale peelingi są super! :)

      Usuń
  2. Nie używałam jeszcze kosmetyków marki Biolove, ale Nacomi już tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze się boję truskawkowych produktów, bo lubią pachnieć chemicznie. Dobrze, że tutaj tak nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ja zacofana jestem, tyle dobrego o ich produktach czytałam i słyszałam a do dziś nic jeszcze nie przetestowalam 😊 może się skuszę na ten kawowy w końcu 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli dobrze kojarzę to też mam ten peeling o tym samym zapachu,a także kilka innych kosmetyków biolove:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się teraz czaję na wiśniowy peeling, bo masełko było cudne <3

      Usuń
  6. truskawka ;) już mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego peelingu. Ale lubie truskawskowe aromaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę coś wypróbować z tej firmy.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń