Truskawkowe masło do ciała Biolove

17:08:00 Szafa Zapachów 14 Comments

Witajcie!
Ostatnio często sięgam po owocowe kosmetyki. Może to tęsknota za latem? W końcu na dworze mróz szczypie w oczy, a słońca nie widać :/ Niedawno przeglądając moją kosmetyczną kolekcję znalazłam kilka truskawkowych kosmetyków, a jednym z nich jest truskawkowe masło do ciała Biolove, o którym chciałabym powiedzieć Wam dzisiaj kilka słów. Zapraszam!



Od producenta:
Silnie nawilżające masło do ciała na bazie masła shea wzbogacone zimnotłoczonym olejem arganowym o intensywnie regenerującym działaniu.



Skład:
BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL, TOCOPHERYL ACETATE, PARFUm



Moja opinia:
Masło znajduje się w 100ml opakowaniu, które spokojnie starczy na kilka użyć. Konsystencja kosmetyku wydaje się zbita, jednak gdy zatopimy w niej palce to czujemy coś jakby gumę. Bardzo łatwo jest wyjąc odrobinę masła na dłoń i rozsmarować je na ciele. Masełko pozostawia na nim tłustą, oleistą powłoczkę, więc trzeba odczekać dłuższą chwilę zanim się ubierzemy. Dla mnie jest to czasem uciążliwe, więc używam go tylko wtedy kiedy wiem, że mam sporo czasu na domowe spa :D Masło wspaniale nawilża i ujędrnia skórę. Z racji jego bogatej konsystencji jeszcze na drugi dzień czuję lekką powłoczkę na ciele, a co za tym idzie cudowne nawilżenie. Natomiast jeśli chodzi o zapach to jest po prostu cudowny! <3 Truskawka w czystej postaci. Zapach kompletnie nie jest chemiczny, pachnie bardzo naturalnie i jest całkiem trwały.

 

Dostępność: Kontigo 100ml/16,99zł

!!!Aktualnie na stronie sklepu Kontigo truskawkowe masło do ciała kosztuje tylko 11,89zł!!! Warto skorzystać :)

14 komentarzy:

  1. Ja mam uraz do Kontigo i na razie nie planuję zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja.. :) jak już to tylko i wyłącznie odbiór osobisty, a niestety mi nie po drodze :(

      Usuń
  2. Właśnie się nad nim zastanawiałam, ale w sumie mi się nie chce nic zamawiać na kontigo. Mimo, że dzisiaj darmowa dostawa jest od 50 zł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mnie kusi ta marka, ale nie lubię się smarować także masło nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda:/ Ale marka ma wiele innych ciekawych produktów, może znajdziesz coś dla siebie :D

      Usuń
  4. Te kosmetyki pachną cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach tej serii z Biolove - mam peeling do ciała i jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo często spotykam się z recenzjami produktów tej marki. Koniecznie muszę coś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masła nie miałam jeszcze, ale lubię puszyste musy BIOLOVE. Też niezłe z nich tłuściochy na skórze, ale uwielbiam to długotrwałe odżywienie.

    OdpowiedzUsuń