Puder ryżowy o zapachu białej czekolady od Lovely

20:54:00 Szafa Zapachów 12 Comments

Hej kochani!
Firma Lovely ciągle wprowadza jakieś nowości na rynek i zazwyczaj trudno mi się im oprzeć :D Na poprzedniej promocji -49% w Rossmannie skusiłam się m.in. na ich przepięknie wyglądający puder ryżowy o zapachu białej czekolady. Dziś chciałam napisać wam o nim parę słów i być może zachęcić do jego zakupu na aktualnie trwającej promocji -55% :)


Od producenta:
Puder ryżowy przeznaczony do każdego typu cery. Utrwala makijaż, zapewniając matowy efekt na wiele godzin. Wygładza i nawilża skórę twarzy, zmniejsza widoczność porów. Testowany dermatologicznie. Bez parabenów.




Moja opinia:
Puder kupiłam przede wszystkim ze względu na jego piękne opakowanie ale też przez obiecany zapach białej czekolady :D Jak jest naprawdę? Dla mnie zapach jest wspaniały. Może nie jest to czysta, biała czekolada, jednak da się tu wyczuć słodki, przyjemny aromat. Niestety czuć go tylko w chwili nakładania na buzię, a już po chwili się ulatnia :/ Jeśli chodzi o działanie to jest całkiem w porządku, choć dla mnie efekt jest zbyt krótkotrwały. Puder nakładam zawsze po użyciu podkładu aby utrwalić makijaż i utrzymać efekt matu. Tak jak pisałam utrzymuje się on u mnie krótko - ok 3-4 godziny. Potem muszę użyć go ponownie, co za tym idzie - bardzo szybko się zużywa.


Dostępność: Rossmann 9g/23,69zł

12 komentarzy:

  1. Fajnie, że jest w formie kompaktowej, bo nie lubię sypkich wersji. Dla mnie działałby zbyt krótko, ale zapach musi być śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puder nadrabia wyglądem i zapachem. Dla tych paru godzin matu naprawdę warto po niego sięgnąć <3

      Usuń
  2. Zapach musi być śliczny. Coraz fajniejsze chwyty stosują firmy kosmetyczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Mysle, ze jesli ma taki zapach, a jest ryzowy to mimo wszystko moze mnie zapchac i wole nie ryzykowac:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie, ale raczej dam spokój, bo planuję zakup innego żółciaka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak długo kusił aż w końcu nie mogłam wytrzymać i go kupiłam :p

      Usuń
  5. Ten zapach kusi! Aż chyba go wyprobuje! Tym bardziej, ze w mojej kosmetyczce zabrakło juz tego rodzaju pudru.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie wygląda bardzo ładnie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam taki puder z Ecocery i efekt też jest krótkotrwały :/

    OdpowiedzUsuń