Orzeźwienie z Yves Rocher - malina&mięta pieprzowa

18:28:00 Szafa Zapachów 8 Comments


Hej kochani!
Czu u Was dzisiaj też była taka piękna pogoda? U mnie temperatura sięgnęła aż 27 stopni! W takie gorące dni lubię sięgać po kosmetyki o orzeźwiającym i chłodzącym aromacie. Dziś na tapetę biorę mleczko do ciała oraz żel pod prysznic Yves Rocher o zapachu maliny z miętą pieprzową <3 Zapraszam!



Energizujące mleczko do ciała


Od producenta:
Mleczko do ciała łączące przyjemność i nawilżenie. Mroźna świeżość mięty pieprzowej została połączona z lekko kwaśną świeżością maliny. W ten sposób powstał energizujący koktajl. Wybór i połączenie składników roślinnych dokonany w oparciu o ich dobroczynne właściwości.



Moja opinia:
Mleczko znajduje się w 200ml opakowaniu. Jego zapach jest świetny! Połączenie maliny z miętą pieprzową to strzał w dziesiątkę! Mleczko świetnie sprawdza się w upalne dni, jak i np po treningu dla orzeźwienia. Jego konsystencja jest dosyć rzadka, jednak dla mnie nie jest to problem. Całkiem szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Balsam dobrze nawilża i wygładza skórę.



Energizujący żel pod prysznic



Od producenta:
Żel zapewniający przyjemność dla ciała i zmysłów podczas kąpieli lub prysznica. Mroźna świeżość mięty pieprzowej została połączona z lekko kwaśną świeżością maliny. W ten sposób powstał energizujący koktajl.


Moja opinia:
Żel znajduje się w 200ml opakowaniu. Jego konsystencja jest idealna - nie przelewa się między palcami ani nie jest za gęsta. Bardzo ładnie się pieni, nie wysusza skóry oraz pozostawia ją delikatnie pachnącą, a do tego jak odświeża!

Dostępność:
Mleczko do ciała KLIK 200ml/15,90zł
Żel pod prysznic KLIK 200ml/12,90zł

8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ich żele.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię żele YR. Akurat stosuję kokos :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś ten zapach nie do końca mi podchodzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mleczko miętowo-malinowe to chyba coś dla mnie! Uwielbiam miętę, a połączenie z malinką musi być cudne. Do tej pory nie wiedziałam, że mają taki balsamik w ofercie. Za taką cenę chyba sama się skuszę ;D

    OdpowiedzUsuń